Guban este brandul românesc de tradiție care a reușit să-și mențină și chiar să-și extindă “celebritatea” construită de-a lungul multelor decenii de activitate, atât în țară, cât și dincolo de granițe. Întotdeauna s-a remarcat prin calitatea produselor sale, iar pe această carte continuă să joace și în continuare.
Colaborarea cu cei de la Guban a coincis cu lansarea colecției de pantofi primăvară-vară 2018 și s-a derulat pe mai multe planuri. Am derulat acțiuni atât pe partea de optimizare pentru motoarele de căuare a site-ului, precum și acțiuni de comunicare și marketing pe canalele social media deschise de companie. Nu în ultimul rând, am dezvoltat și am implementat o strategie de reclame pe Facebook și Instagram prin care am urmărit atât creșterea notorietății celor două profile sociale, cât și promovarea anumitor piese din colecția nouă.
Am derulat acțiuni și pe segmentul producerii de conținut pentru rețele sociale. O acțiune importantă a fost producția foto cu piesele colecției noi.