fbpx

Vă mulțumim pentru vizită și sperăm să regăsiți informațiile, resursele, serviciile și produsele de care aveți nevoie. Accesul la informațiile, resursele, serviciile și produsele de pe site este reglementat de acest set de termeni și condiții.

Informații generale

Site-ul www.trompette.ro este administrat de LA TROMPETTE COMMUNICATION SRL, cu sediul în localitatea Timișoara, str. Dr. Ioan Mureșan, nr. 105, cu numărul de înregistrare în Registrul Comerțului J35/1929/2012 și codul de identificare fiscală 30527356. Adresa de e-mail disponibilă pentru trimiterea de sesizări sau alte comunicări referitoare la funcțiile și resursele site-ului este [email protected].

Acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare

Prin continuarea vizitării site-ului, utilizatorul își asumă respectarea reglementărilor prevăzute în secțiunea „Termeni și condiții”, iar administratorul site-ului oferă accesul către informațiile, resursele, produsele și serviciile publicate pe site. În același timp, administratorul își rezervă dreptul de a modifica orice element de conținut din site, sau de a adăuga elemente noi fără o notificare prealabilă a utilizatorului.

Proprietatea conținutului

Conținutul publicat pe site este creat de către administrator și îi aparține în totalitate. Copierea informațiilor, a elementelor grafice și a imaginilor pe alte suporturi online nu se poate face fără acordul prealabil al administratorului.

Copierea textelor sau a elementelor grafice de pe site și reproducerea lor pe orice alt suport, fără acordul prealabil al administratorului constituie o infracțiune și este tratată conform legislației în vigoare.

Folosirea informațiilor

Informațiile publicate pe site au ca scop informarea generală și nu sunt însoțite de garanții implicite sau explicite. Utilizatorul își asumă răspunderea pentru folosirea informațiilor regăsite în scopuri practice.

LA TROMPETTE COMMUNICATION SRL declină orice fel de răspundere cu privire la daunele sau prejudiciile pe care cineva le-ar putea avea în urma folosirii informațiilor regăsite pe site. În același timp, LA TROMPETTE COMMUNICATION SRL nu își asumă răspunderea pentru acuratețea informațiilor, deși face eforturi regulate pentru întreținerea acestor informații.

Achiziționarea serviciilor

LA TROMPETTE COMMUNICATION SRL pune la dispoziția vizitatorilor site-ului o secțiune de magazin online în care se regăsesc pachete de servicii pe care utilizatorul le poate achiziționa. Utilizatorul poate achiziționa prin comandă online orice număr de servicii.

Fiecare pachet de servicii este prezentat în detaliu, iar utilizatorul este sfătuit să citească descrierea completă. În cazul în care există nelămuriri, acestea pot fi adresate prin e-mail, la [email protected].

Politica de livrare și retur

Serviciile vor fi livrate după finalizarea procesului de plată. Sub aspect temporal, fiecare serviciu propus are un anumit termen de livrare. Acest termen poate varia în funcție de volumul de comenzi, precum și de timpul efectiv necesar pentru pregătirea elementelor componente ale serviciului, de livrat către client. Termenul de livrare va fi comunicat prin e-mail în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii.

Anularea comenzilor se face printr-o solicitare în scris la [email protected]. În cazul serviciilor prestate pe bază de abonament, suma returnată va fi cea corespunzătoare perioadei în care nu se vor mai presta serviciile.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro