fbpx
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Cam cât SEO au nevoie să știe un copywriter?

Scrisul, indiferent că este pentru marketing sau pentru amorul artei literare are câteva elemente definitorii, de care nu se poate desprinde, printre care: creativitatea transmiterii mesajului către cititor. Arta literară nu este acum preocuparea noastră principală, așa că să aruncăm o privire către copywriting-ul în scop comercial respectiv scrierile pentru promovarea unui produs sau serviciu, […]

Pagina „Despre noi”: care sunt greșelile de evitat?

Știai că, la peste 90% din site-urile de prezentare, pagina „Despre noi” este cea mai vizitată? Acestea fiind spuse, probabil ar trebui să se bucure de mai multă atenție și să fie redactată astfel încât să rețină vizitatorul și să-l convingă că a ajuns unde trebuie și să-l poftească politicos către celelalte secțiuni ale site-ului, […]

Content marketing local, strategia care face cu ochiul afacerilor mici și mijlocii

Companiile mari cu o acoperire globală investesc sume imense în marketingul prin conținut deoarece au nevoie să-și întrețină vizibilitatea și să fie întotdeauna cu un pas înaintea concurentului. Dacă Pepsi, de exemplu, ar diminua ritmul eforturilor de marketing, ar fi un avantaj enorm pentru Coca-Cola care și-ar putea face de cap. Bineînțeles și în cazul […]

Promovarea turismului „Made in Australia”

Selfie-urile au devenit mai puternice decât ne-am fi putut imagina vreodată, iar australienii s-au prins că pot face și bani din această pasiune descoperită a oamenilor de a-și face autoportete cu telefonul mobil. Așa că, serviciul australian pentru turism, Tourism Australia vine cu cea mai tare invenție de la sefie stick încoace, Giga Selfie. Ce […]

10 numere și mergem mai departe

Redacția medicală Trompette se poate lăuda cu finalizarea primelor 10 numere ale revistei medicale a Cenrului Medical Dr. Grigoraș din Timișoara, moment potrivit pentru a face o retrospectivă a aventurii prin cărările alambicate ale jurnalismului de brand. În cele 10 numere care au „văzut lumina tiparului” ne-am străduit să creștem permanent valoarea informativă a conținutului, […]

Un proiect interesant, ca o zi de vacanță

Proiectele interesante apar de unde nici nu te aștepți. Așa am pățit într-o săptămână foarte încărcată de iunie care părea că ne va ține în birou, în spatele monitoarelor, chiar și sâmbăta. Când rutina își lua tributul, un mail neașteptat, avea să ne transforme cu totul planurile săptămânale. Ce s-a întâmplat? Ei bine, colegii de […]

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro