Ne place să acceptăm provocări noi, așa că, atunci când am primit o cerere de ofertă din partea Gradinamax.ro nu am ezitat.
Colaborarea a constat în administrarea paginii de Facebook și a profilului de Instagram. Această administrare presupunea identificarea elementelor de interes pentru publicul țintă, atât din perspectiva informativă, cât și din cea comercială. Site-ul Grădinamax.ro avea o arhivă bogată de articole despre grădinărit, așa că resurse pentru partea informativă aveam la dispoziție. Provocarea a constat în organizarea, „împachetarea” și distribuirea lor.
Pentru latura comercială, am stabilit o strategie după consultarea clientului, strategie pe care am implementat-o prin crearea de postări regulate pe paginile de pe rețelele sociale dedicate Grădinamax.ro.
O parte importantă a colaborării a constat în identificarea și gestionarea comentariilor negative de pe toate platformele online. În timp ce pe rețelele sociale le putea identifica și adresa imediat, a fost nevoie de o muncă intensă de cercetare pentru a ajunge la comentarii publicate pe diferite platforme, de la forumuri, la bloguri și publicații specializate în grădinărit. Am adresat fiecare comentariu negativ imediat după descoperire, după care am monitorizat reacțiile. Obiectivul nostru a fost să oferim răspunsuri relevante rapid, astfel încât să evităm escaladarea unui conflict cu efecte negative asupra imaginii și credibilității clientului.
Rezultatele s-au tradus în creșterea reach-ului organic al postărilor, dar și în reducerea semnificativă a impactului reacțiilor negative apărute în mediul online.
Exemple vizuale: