Cu siguranță, dacă ai o afacere online, răspunsul a întrebările de mai sus este un DA răspicat. Ne-am gândit să-ți ușurăm eforturile de a te face remarcat în mediul online atât ca notorietate, cât și din perspectiva SEO.
Experții noștri în comunicare și optimizare pentru motoarele de căutare au descoperit formula ideală pentru construcția unui advertorial eficient, care să ofere rezultate pe termen lung. Odată ce am ajuns la această formulă în laboratoarele noastre, am testat-o „în teren”, iar rezultatele au fost cel puțin conform așteptărilor. Cele mai notabile performanțe și beneficii ale unui advertorial au fost:
- Link-uri de calitate care au contribuit la îmbunătățirea poziționării în rezultatele motoarelor de căutare;
- Contribuție la îmbunătățirea notorietății brandului;
- Contribuție la îmbunătățirea percepției asupra unui produs sau a unui serviciu;
- Contribuție la creșterea gradului de informare a publicului țintă asupra unui produs sau asupra unui serviciu;
- Disponibilitate permanentă a informației într-un mediu sigur.