fbpx
Vezi toate articolele

Corporate blogging and more …

Un proiect la care ne place să lucrăm, care ne stimulează și care ne provoacă în permanență creativitatea vine dintr-un domeniu oarecum fără „sare și piper”, pentru un ochi superficial. În schimb, la o privire mai atentă, ceața de pe ochi se ridică imediat și vedem că, de fapt, are în viața omului o prezență mai activă decât ne-am fi imaginat.

Este vorba de domeniul imobiliarelor, iar clientul nostru, agenția timișoreană cu tradiție deja pe piața locală și nu numai, Hitch&Mosher, ne-a oferit încrederea pentru gestionarea acțiunilor de comunicare online. Am discutat cu reprezentanții agenției, am propus o strategie și un mod de lucru, iar după ce am bătut palma, am trecut la treabă.

Responsabilitățile noastre țin de întreținerea blogului și a paginilor companiei de pe rețelele sociale. Provocarea stă în descoperirea subiectelor care pot genera interes în rândul celor interesați de domeniu, atât cumpărători, cât și vânzători. În același timp, odată cu fiecare articol, este nevoie să întărim poziția companiei ca specialist în domeniu. Prin toate acțiunile de comunicare pe care le-am întreprins, fie pe blog, pe rețelele sociale sau prin comunicate de presă, obiectivul principal este acela de a întări poziționarea agenției, din perspectiva profesională pe o piață dinamică, în care schimbările se produc într-un ritm fulgerător.

Proiectul este cu atât mai complex cu cât nu cuprinde doar sectorul rezidențial, oarecum mai accesibil, ci și cel comercial, industrial și agricol. Aceste trei domenii ridică provocări speciale, nu doar datorită nișelor specializate de public țintă cărora li se adresează, ci și documentării, care trebuie să fie una aprofundată pentru a putea ajunge la mesaje relevante.

În fiecare lună concepem un plan editorial în care cuprindem toate subiectele pe care urmează să le tratăm după ce, în prealabil am făcut o documentare amplă a ultimelor evenimente din imobiliare, am discutat cu clientul și am ajuns să identificăm ceea ce ar fi benefic, ceea ce ar atrage și ar fi interesant pentru publicul țintă.

Vizitați blogul Hitch&Mosher. Ne găsiți acolo, atenți la tot ce mișcă în imobiliare.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro