fbpx
Vezi toate articolele

Copywriting cu veleități tehnice

Proiectul NetCenter a fost o provocare interesantă deoarece ne-a pus la încercare atât resursele creative cât și capacitatea de documentare, de însușire și de redare a unor cunoștințe tehnice specifice pentru o nișă pe care, deși am întâlnit-o frecvent, nu ne-am gândit niciodată la complexitatea ei, respectiv sistemele care stau în spatele gestionării magazinelor, cafenelelor, restaurantelor, hotelurilor, practic a tuturor unităților din domeniul HORECA și retail.

Totul a început cu un telefon primit, cu o întâlnire stabilită și onorată în urma căreia am adunat informațiile pe care clientul dorea să le pună în valoare. La birou, am stat puțin pe gânduri, am analizat proiectul, l-am întors pe toate părțile, până când am ajuns la cel mai bun mod de a „apuca taurul de coarne”, adică hotărât și sistematic. De data aceasta am dat prioritate părții de documentare, așa că am „săpat” prin materialele puse la dispoziție de client, am învățat despre soluțiile pe care le propune iar, în momentul în care cunoștințele tehnice au fost însușite, ne-am apucat de scris.

Redactarea părților tehnice a fost examenul prin care ne-am evaluat înțelegerea nișei, după care am trecut lin către partea de creație, unde am construit povestea companiei, după datele cheie furnizate de client, i-am definit misiunea, viziunea și valorile. Odată ce un prim draft a fost finalizat, am cerut feedback-ul clientului, am făcut ultimele „reglaje fine”, după care am bifat proiectul ca fiind finalizat.

Află mai multe despre experiența noastră

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

Trimite-ne un mesaj

Spune-ne despre afacerea ta

Hai să vorbim!

Să vedem cum putem să-ți rafinăm strategia de marketing cu o abordare personalizată. 

Contact

+(40)723 347 088
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram