Anul 2013 s-a finalizat cu un proiect interesant venit din partea Fares, unul dintre cei mai importanți producători de ceaiuri și de alternative de tratamente din plante. Era luna decembrie, luna cadourilor, moment potrivit pentru a-i implica pe clienții și fanii Fares într-o acțiune complexă online și offline, în care au fost prevăzute și o serie de premii pentru cei mai activi dintre fanii brandului.
Concursul Sărbătoare de Iarnă s-a bazat pe un produs promoțional lansat de companie pentru promovarea aromelor specifice sezonului, respectiv un ceai special cu arome puternice de scorțișoară. În fiecare cutie de ceai a fost introdus câte un magnet, iar pentru a ase înscrie la concurs, participanții trebuiau să facă o poză inedită cu magnetul și să o încarce pe microsite-ul dedicat concursului.
Colegii de la DOW Media s-au ocupat de implementarea tehnică a proiectului, de construcția site-ului și a funcțiilor care permiteau interacțiune cu utilizatorul, în timp ce noi am conceput mesajele, astfel încât să stimulăm o participare cât mai numeroasă la concurs.
Creativitatea în partea de copywriting pe care am orchestrat-o a fost o parte importantă, dar mai nu am putut juca totul pe această carte. Trebuia ca mesajele să fie clare cu o valoare informativă concretă, astfel încât să nu lase loc de interpretări în ceea ce privește regulamentul concursului.
Efectul a fost cel scontat. Concursul s-a bucurat de popularitate, publicul reacționând foarte bine la provocarea lansată. Din punctul de vedere al conținutului nu au fost înregistrate reclamații. Participanții au înțeles termenii și condițiile concursului.