În fiecare lună, o parte a biroului se transformă într-o redacție de revistă în toată regula. Transformarea a devenit necesară odată cu un proiect pilot pe care l-am realizat pentru Centrul Medical Dr. Grigoraș, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale private din Timișoara.
Proiectul pilot a demarat dintr-o propunere pe care am lansat-o în momentul unei discuții legate de metodele de promovare pe care le-ar putea aborda centrul pentru a-și întări poziția pe piața locală dar și pentru a-și promova imaginea în rândul pacienților. Ideea unei metode alternative a venit spontan, așa că am propus editarea unei reviste lunare proprii Centrului Medical Dr. Grigoraș, revistă cu informații din domeniul medical, sfaturi de sezon, noutăți ale centrului, editoriale și interviuri care să formeze un nou canal de comunicare între medicii centrului și pacienți.
Ideea a surâs reprezentanților centrului medical, așa că ne-am întors la birou și ne-am pus să concepem primul număr. Am „răscolit” site-urile publicațiilor medicale, dar și cele de stil de viață, am văzut cerința de informații a publicului general și am adaptat-o nevoilor de comunicare pe care le-am identificat la clientul nostru.
Am reușit să stabilim o direcție editorială, un design conceput cu ajutorul colegilor „artiști ai vizualului” de la Dow Media, dar și o abordare a temelor de actualitate abordate în paginile revistei. Am creat un conținut accesibil publicului general, dar care să cuprindă și informații specializate în legătură cu cele mai frecvente probleme medicale ale pacienților Centrului Medical Dr. Grigoraș, adică revista să aibă un conținut targetat pe pacienții centrului.
Proiectul s-a bucurat de apreciere și impact, așa că a fost luată decizia realizării și variantei tipărite pentru a extinde impactul revistei și în offline. În redacția Trompette, ne-am strâns mâinile și ne-am felicitat pentru un prim număr reușit, dar ne-am mobilizat rapid pentru conceperea numărului următor.