• Instrumentele noastre
    Ce propunem, ce facem, cum facem? Servicii construite special pentru muzica brandurilor.

Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara

Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara
O discuție, un plan de acțiuni și conturarea obiectivelor, așa a început colaborarea noastră cu Șodolescu Imobiliare care avea nevoie nu de o promovare simplă pe piața locală ci de o strategie integrată de comunicare prin care să ajungă mai rapid în fața cumpărătorului potențial timișorean. Am discutat, am pus la punct detaliile și ne-am apucat de treabă. Obiectiv: consolidarea prezenței online și întreținerea, prin canalele online disponibile, a unei legături cu publicul timișorean, indiferent că este vorba de chiriași, cumpărători sau cumpărători potențiali, companii sau investitori. Cea mai mare parte a documentării a categoriilor de clienți vizate se desfășoară online, consolidarea prezenței în acest mediu printr-o comunicare activă a devenit o prioritate, Canale: am selectat cele mai populare canale externe de comunicare și am construit mesaje personalizate pentru publicul timișorean. Am localizat strategia, astfel încât comunicarea să fie una relevantă atât pentru îndeplinirea obiectivelor, cât și din punctul de vedere al clienților potențiali ai agenției. Pe lângă canalele social media externe am construit suporturi interne, proprii agenției imobiliare, prin care să susținem eforturile de poziționare. Punerea în practică: am identificat punctele de interes ale clientului potențial al unei agenții imobiliare timișoreni și le-am exploatat astfel încât comunicarea externă a agenției Șodolescu Imobiliare să fie una cât mai relevantă. După această etapă am dezvoltat un calendar editorial flexibil la contextul pieței imobiliare locale, dar și a celei naționale și globale care ne-a dat posibilitatea să construim și să distribuim conținut relevant și actual. Rezultate: Demersurile noastre s-au tradus vizibil în creșterea traficului pe site-ul agenției imobiliare, trafic provenit atât din motoarele de căutare, cât și din canelele social media pe care le-am...

Expunere completă pentru o nișă în plină creștere

Expunere completă pentru o nișă în plină creștere
Într-o bună zi, am primit o cerere de ofertă din partea unui magazin online. Imediat am aruncat o privire pe site-ul clientului potențial pentru a-i putea face propuneri personalizate, în funcție de piața pe care acționează. Din nume, am dedus imediat că era vorba de un magazin online de laptopuri, poate și de alte produse electronice. În realitate, lucrurile nu stăteau chiar așa. Era vorba de o nișă pe care nu o cunoșteam și despre care nu ne-am fi putut gândi că poate funcționa independent, cea a componentelor pentru laptop. Clientul vroia expunere în mediul online, așa că i-ma propus un pachet de comunicare complet care inclus social media marketing, întreținerea blogului, asistență și consultanță la întreținerea conținutului site-ului, la identificarea de publicații externe pe care se puteau plasa articole specializate, orientate către segmentul componentelor pentru laptop. Proiectul nu a demarat până când nu am conceput un plan coerent și până nu am pus la punct o politică editorială și o direcție generală a comunicării. Bineînțeles, am gândit o serie de subiecte esențiale pentru nișă, le-am extins la sectorul IT, după care le segmentul de utilizatori business, precum și la probleme și întrebări frecvente ale utilizatorului de laptop. Cercetarea și documentarea permanentă este esențială pentru a surprinde aspectele actuale ale domeniului. De asemenea, problemele legate de clienții magazinului, întrebările pe care le pun consultanților de vânzări, dar și comportamentul lor de navigare pe site au fost esențiale în conceperea și respectarea unui plan de comunicare personalizat și coerent din care au reieșit acțiunile pe care le-am demarat pe toate canalele avute la dispoziție. Am stabilit sursele de informare relevante, am identificat interesele clienților și am demarat comunicarea pe toate planurile. Rezultatele nu au întârziat să apară, resimțindu-se atât în traficul pe site, cât și în numărul de...