• Instrumentele noastre
    Ce propunem, ce facem, cum facem? Servicii construite special pentru muzica brandurilor.

Un fel de fashion blogging, Wild Fashion Blogging

Un fel de fashion blogging, Wild Fashion Blogging
Creativitatea, abilitățile de vânători de tendințe și ochiul critic în ale modei ne-au fost puse la încercare atunci când am început să lucrăm la un proiect interesant, întreținerea blogului magazinului online de haine, încălțăminte și accesorii Wild Fashion. Bineînțeles, am acceptat provocare și am început să lucrăm pe brânci la actualizarea cunoștințelor echipei în materie de modă. Dintr-o dată, podiumurile pe care defilează manechinele care prezintă colecțiile designerilor au devenit mult mai interesante, iar cu puțin antrenament am reușit să identificăm tendințele „HOT” pe care le transmiteam repede, până nu treceau cititoarelor blogului Wild Fashion. Am început să întreținem blogul încă de la lansarea lui, iar pe măsură ce adăugam conținut devenea un punct de atracție pentru cumpărătoarele Wild Fashion care, în timpul sesiunii de shopping mai citeau câte un articol despre ultimele tendințe, sau citeau un sfat pentru compunerea unei ținute de seară, de cocktail sau a unui look casual chic de excepție. Articolele trebuiau să-și păstreze relevanța, așa că munca de documentare trebuie să fie una permanentă, ceea ce am și făcut. Pe lângă relevanță, organizarea este esențială pentru întreținerea unui blog. De aceea, calendarul editorial a fost încă de la început unealta care ne-a ajutat să livrăm și să publicăm articolele la timp pentru ca acestea să fie distribuite pe rețelele sociale. Blogul WildFashion este un canal integrat de marketing și comunicare prin care, pe lângă informații, sfaturi și ponturi legate de modă, promovează ofertele momentului, dar și colecțiile speciale disponibile în magazin, fiind în același timp și o componentă importantă a strategiei de optimizare pentru motoarele de...

Mierea naturală mult aduce!

Mierea naturală mult aduce!
Mierea, un aliment care nu ar trebui să lipsească din meniul zilnic datorită beneficiilor sale avea nevoie să facă puțină vâlvă în online. O echipă dinamică, entuziastă și cu principii foarte clare în legătură cu ceea ce înseamnă un stil de viață sănătos, așa că a fost o plăcere să lucrăm împreună, mai ales că produsele pe care le propun clienților provin din stupina proprie întreținută „ca la carte.” Concret, ne-am ocupat de întreținerea paginii de Facebook și a blogului atașat site-ului de prezentare și magazinului online. Atât pentru blog, cât și pentru Facebook am stabilit o linie editorială prin care să aducem în fața publicului țintă informații relevante, atât despre miere în general, cât și despre principiile brandului și valoarea adăugată oferită de produsele pe care cei de la BeePower le propun. Am identificat subiecte de interes în care puteam asimila mierea aducându-i un plus de valoare. Focusul pentru blog a fost pe beneficiile pentru sănătate și contribuția mierii într-un stil de viață sănătos, precum și beneficiile mierii pentru sportivi. Brandul BeePower are legături strânse cu dansul sportiv, așa că am avut ocazia să facem și un interviu cu o campioană mondială, interviu pe care l-am publicat pe blog și a reușit să genereze o creștere majoră a traficului, după distribuirea lui pe canalele sociale. Mierea este un produs „la modă”, așa că în momentul în care sunt identificate subiecte relevante pentru blog, acestea stârnesc interes, generează trafic, aduc beneficii autorității brandului și, nu în ultimul rând, printr-o comunicare susținută generează și beneficiul...

Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara

Comunicare completă pentru segmentul imobiliar din Timișoara
O discuție, un plan de acțiuni și conturarea obiectivelor, așa a început colaborarea noastră cu Șodolescu Imobiliare care avea nevoie nu de o promovare simplă pe piața locală ci de o strategie integrată de comunicare prin care să ajungă mai rapid în fața cumpărătorului potențial timișorean. Am discutat, am pus la punct detaliile și ne-am apucat de treabă. Obiectiv: consolidarea prezenței online și întreținerea, prin canalele online disponibile, a unei legături cu publicul timișorean, indiferent că este vorba de chiriași, cumpărători sau cumpărători potențiali, companii sau investitori. Cea mai mare parte a documentării a categoriilor de clienți vizate se desfășoară online, consolidarea prezenței în acest mediu printr-o comunicare activă a devenit o prioritate, Canale: am selectat cele mai populare canale externe de comunicare și am construit mesaje personalizate pentru publicul timișorean. Am localizat strategia, astfel încât comunicarea să fie una relevantă atât pentru îndeplinirea obiectivelor, cât și din punctul de vedere al clienților potențiali ai agenției. Pe lângă canalele social media externe am construit suporturi interne, proprii agenției imobiliare, prin care să susținem eforturile de poziționare. Punerea în practică: am identificat punctele de interes ale clientului potențial al unei agenții imobiliare timișoreni și le-am exploatat astfel încât comunicarea externă a agenției Șodolescu Imobiliare să fie una cât mai relevantă. După această etapă am dezvoltat un calendar editorial flexibil la contextul pieței imobiliare locale, dar și a celei naționale și globale care ne-a dat posibilitatea să construim și să distribuim conținut relevant și actual. Rezultate: Demersurile noastre s-au tradus vizibil în creșterea traficului pe site-ul agenției imobiliare, trafic provenit atât din motoarele de căutare, cât și din canelele social media pe care le-am...