• Instrumentele noastre
    Ce propunem, ce facem, cum facem? Servicii construite special pentru muzica brandurilor.

Mierea naturală mult aduce!

Mierea naturală mult aduce!
Mierea, un aliment care nu ar trebui să lipsească din meniul zilnic datorită beneficiilor sale avea nevoie să facă puțină vâlvă în online. O echipă dinamică, entuziastă și cu principii foarte clare în legătură cu ceea ce înseamnă un stil de viață sănătos, așa că a fost o plăcere să lucrăm împreună, mai ales că produsele pe care le propun clienților provin din stupina proprie întreținută „ca la carte.” Concret, ne-am ocupat de întreținerea paginii de Facebook și a blogului atașat site-ului de prezentare și magazinului online. Atât pentru blog, cât și pentru Facebook am stabilit o linie editorială prin care să aducem în fața publicului țintă informații relevante, atât despre miere în general, cât și despre principiile brandului și valoarea adăugată oferită de produsele pe care cei de la BeePower le propun. Am identificat subiecte de interes în care puteam asimila mierea aducându-i un plus de valoare. Focusul pentru blog a fost pe beneficiile pentru sănătate și contribuția mierii într-un stil de viață sănătos, precum și beneficiile mierii pentru sportivi. Brandul BeePower are legături strânse cu dansul sportiv, așa că am avut ocazia să facem și un interviu cu o campioană mondială, interviu pe care l-am publicat pe blog și a reușit să genereze o creștere majoră a traficului, după distribuirea lui pe canalele sociale. Mierea este un produs „la modă”, așa că în momentul în care sunt identificate subiecte relevante pentru blog, acestea stârnesc interes, generează trafic, aduc beneficii autorității brandului și, nu în ultimul rând, printr-o comunicare susținută generează și beneficiul...

Redacția Trompette, se lanseză în presa medicală

Redacția Trompette, se lanseză în presa medicală
În fiecare lună, o parte a biroului se transformă într-o redacție de revistă în toată regula. Transformarea a devenit necesară odată cu un proiect pilot pe care l-am realizat pentru Centrul Medical Dr. Grigoraș, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale private din Timișoara. Proiectul pilot a demarat dintr-o propunere pe care am lansat-o în momentul unei discuții legate de metodele de promovare pe care le-ar putea aborda centrul pentru a-și întări poziția pe piața locală dar și pentru a-și promova imaginea în rândul pacienților. Ideea unei metode alternative a venit spontan, așa că am propus editarea unei reviste lunare proprii Centrului Medical Dr. Grigoraș, revistă cu informații din domeniul medical, sfaturi de sezon, noutăți ale centrului, editoriale și interviuri care să formeze un nou canal de comunicare între medicii centrului și pacienți. Ideea a surâs reprezentanților centrului medical, așa că ne-am întors la birou și ne-am pus să concepem primul număr. Am „răscolit” site-urile publicațiilor medicale, dar și cele de stil de viață, am văzut cerința de informații a publicului general și am adaptat-o nevoilor de comunicare pe care le-am identificat la clientul nostru. Am reușit să stabilim o direcție editorială, un design conceput cu ajutorul colegilor „artiști ai vizualului” de la Dow Media, dar și o abordare a temelor de actualitate abordate în paginile revistei. Am creat un conținut accesibil publicului general, dar care să cuprindă și informații specializate în legătură cu cele mai frecvente probleme medicale ale pacienților Centrului Medical Dr. Grigoraș, adică revista să aibă un conținut targetat pe pacienții centrului. Proiectul s-a bucurat de apreciere și impact, așa că a fost luată decizia realizării și variantei tipărite pentru a extinde impactul revistei și în offline. În redacția Trompette, ne-am strâns mâinile și ne-am felicitat pentru un prim număr reușit, dar ne-am mobilizat rapid pentru conceperea numărului...