• Instrumentele noastre
    Ce propunem, ce facem, cum facem? Servicii construite special pentru muzica brandurilor.

Un brand puternic

Un brand puternic
Guban este brandul românesc de tradiție care a reușit să-și mențină și chiar să-și extindă “celebritatea” construită de-a lungul multelor decenii de activitate, atât în țară, cât și dincolo de granițe. Întotdeauna s-a remarcat prin calitatea produselor sale, iar pe această carte continuă să joace și în continuare. Colaborarea cu cei de la Guban a coincis cu lansarea colecției de pantofi primăvară-vară 2018 și s-a derulat pe mai multe planuri. Am derulat acțiuni atât pe partea de optimizare pentru motoarele de căuare a site-ului, precum și acțiuni de comunicare și marketing pe canalele social media deschise de companie. Nu în ultimul rând, am dezvoltat și am implementat o strategie de reclame pe Facebook și Instagram prin care am urmărit atât creșterea notorietății celor două profile sociale, cât și promovarea anumitor piese din colecția nouă. Am derulat acțiuni și pe segmentul producerii de conținut pentru rețele sociale. O acțiune importantă a fost producția foto cu piesele colecției...

Brand publishing de mare angajament

Brand publishing de mare angajament
Regina Maria, una dintre cele mai extinse rețele private de sănătate din România ne-a lansat provocarea unui proiect de brand publishig. Proiectul presupunea realizarea completă a unor materiale informative periodice care să îmbrace forma unei reviste. Ne-am ocupat de toate fazele proiectului, de la etapa de concept grafic și de sumar până la gestionarea procesului de tipărire a revistei. Conceptul vizual Imediat după ce am stabilit împreună cu reprezentanții clientului principiile de bază pentru realizarea revistei, a urmat o perioadă în care creativitatea a jucat un rol esențial. Am avut însă și un ajutor important, brand book-ul Regina Maria, din care am inspirat conceptul vizual, astfel încât să fie în concordanță cu imaginea pe care furnizorul de servicii medicale o avea deja. Am conceptu câteva machete de la care am pornit discuția pentru a ajunge la varianta finală. Sumarul Din punctul de vedere al sumarului, provocarea a fost îmbinarea celor două elemente: valoare informativă pentru publicul format din pacienții rețelei private de sănătate Regina Maria și promovarea valorilor brandului, dar și a competenței profesionale a echipei medicale. De aceea am urmat o variantă editorială în care am integrat conținut format din ultimele știri din lumea medicală, la care am adăugat conținut relevant imaginii și competențelor brandului. Un element esențial pentru conținutul revistei a fost dat de interviul ediției cu unul dintre medicii specialiști ai echipei Regina...

Copywriting cu veleități tehnice

Copywriting cu veleități tehnice
Proiectul NetCenter a fost o provocare interesantă deoarece ne-a pus la încercare atât resursele creative cât și capacitatea de documentare, de însușire și de redare a unor cunoștințe tehnice specifice pentru o nișă pe care, deși am întâlnit-o frecvent, nu ne-am gândit niciodată la complexitatea ei, respectiv sistemele care stau în spatele gestionării magazinelor, cafenelelor, restaurantelor, hotelurilor, practic a tuturor unităților din domeniul HORECA și retail. Totul a început cu un telefon primit, cu o întâlnire stabilită și onorată în urma căreia am adunat informațiile pe care clientul dorea să le pună în valoare. La birou, am stat puțin pe gânduri, am analizat proiectul, l-am întors pe toate părțile, până când am ajuns la cel mai bun mod de a „apuca taurul de coarne”, adică hotărât și sistematic. De data aceasta am dat prioritate părții de documentare, așa că am „săpat” prin materialele puse la dispoziție de client, am învățat despre soluțiile pe care le propune iar, în momentul în care cunoștințele tehnice au fost însușite, ne-am apucat de scris. Redactarea părților tehnice a fost examenul prin care ne-am evaluat înțelegerea nișei, după care am trecut lin către partea de creație, unde am construit povestea companiei, după datele cheie furnizate de client, i-am definit misiunea, viziunea și valorile. Odată ce un prim draft a fost finalizat, am cerut feedback-ul clientului, am făcut ultimele „reglaje fine”, după care am bifat proiectul ca fiind...

Newsletter fulger pentru un curier rapid

Newsletter fulger pentru un curier rapid
Viteza de reacție a demonstrat a fi o virtute în cazul unui proiect de realizare de newsletter pentru serviciul de curierat Fastius. Obișnuiți cu viteza și lupta permanentă cu timpul, cei de la Fastius cu care am colaborat în repetate rânduri pentru proiecte de copywriting și nu numai, dar acest proiect a fost unul mai special datorită termenului limită foarte strâns. Un curier rapid are nevoie de servicii rapide, așa că ne-am adaptat și după o discuție prealabilă cu clientul în care am stabilit detaliile conținutului care avea să apară în newsletter, dar și a tonului în care trebuia transmis mesajul, ne-am apucat de treabă. În doar două ore după ce au fost stabilite toate detaliile aveam deja un prim draft care conținea informațiile complete legate de noul serviciu pe care cei de la Fastius îl lansau. Tonul mesajului a fost în concordanță cu cele discutate, iar după o ultimă revizie, i-am livrat clientului acest draft. Clientul l-a evaluat și a punctat unele mici modificări pe care le-am implementat în scurt timp, așa că, în aproximativ patru ore de la stabilirea detaliilor proiectului aveam un newsletter funcțional gata să fie livrat către baza de date de clienți existenți și potențiali a celor de la Fastius Curier. Promptitudinea reacției noastre în livrarea unui produs de calitate, „ready to use”, au contribuit la obținerea de rezultate imediate pe care clientul le-a resimțit din perspectiva numărului de conversii, traduse prin solicitarea de oferte pentru serviciul prezentat, dar și comenzi...

Un fel de fashion blogging, Wild Fashion Blogging

Un fel de fashion blogging, Wild Fashion Blogging
Creativitatea, abilitățile de vânători de tendințe și ochiul critic în ale modei ne-au fost puse la încercare atunci când am început să lucrăm la un proiect interesant, întreținerea blogului magazinului online de haine, încălțăminte și accesorii Wild Fashion. Bineînțeles, am acceptat provocare și am început să lucrăm pe brânci la actualizarea cunoștințelor echipei în materie de modă. Dintr-o dată, podiumurile pe care defilează manechinele care prezintă colecțiile designerilor au devenit mult mai interesante, iar cu puțin antrenament am reușit să identificăm tendințele „HOT” pe care le transmiteam repede, până nu treceau cititoarelor blogului Wild Fashion. Am început să întreținem blogul încă de la lansarea lui, iar pe măsură ce adăugam conținut devenea un punct de atracție pentru cumpărătoarele Wild Fashion care, în timpul sesiunii de shopping mai citeau câte un articol despre ultimele tendințe, sau citeau un sfat pentru compunerea unei ținute de seară, de cocktail sau a unui look casual chic de excepție. Articolele trebuiau să-și păstreze relevanța, așa că munca de documentare trebuie să fie una permanentă, ceea ce am și făcut. Pe lângă relevanță, organizarea este esențială pentru întreținerea unui blog. De aceea, calendarul editorial a fost încă de la început unealta care ne-a ajutat să livrăm și să publicăm articolele la timp pentru ca acestea să fie distribuite pe rețelele sociale. Blogul WildFashion este un canal integrat de marketing și comunicare prin care, pe lângă informații, sfaturi și ponturi legate de modă, promovează ofertele momentului, dar și colecțiile speciale disponibile în magazin, fiind în același timp și o componentă importantă a strategiei de optimizare pentru motoarele de...