fbpx
Vezi toate articolele

Redacția Trompette, se lanseză în presa medicală

În fiecare lună, o parte a biroului se transformă într-o redacție de revistă în toată regula. Transformarea a devenit necesară odată cu un proiect pilot pe care l-am realizat pentru Centrul Medical Dr. Grigoraș, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale private din Timișoara.

Proiectul pilot a demarat dintr-o propunere pe care am lansat-o în momentul unei discuții legate de metodele de promovare pe care le-ar putea aborda centrul pentru a-și întări poziția pe piața locală dar și pentru a-și promova imaginea în rândul pacienților. Ideea unei metode alternative a venit spontan, așa că am propus editarea unei reviste lunare proprii Centrului Medical Dr. Grigoraș, revistă cu informații din domeniul medical, sfaturi de sezon, noutăți ale centrului, editoriale și interviuri care să formeze un nou canal de comunicare între medicii centrului și pacienți.

Ideea a surâs reprezentanților centrului medical, așa că ne-am întors la birou și ne-am pus să concepem primul număr. Am „răscolit” site-urile publicațiilor medicale, dar și cele de stil de viață, am văzut cerința de informații a publicului general și am adaptat-o nevoilor de comunicare pe care le-am identificat la clientul nostru.

Am reușit să stabilim o direcție editorială, un design conceput cu ajutorul colegilor „artiști ai vizualului” de la Dow Media, dar și o abordare a temelor de actualitate abordate în paginile revistei. Am creat un conținut accesibil publicului general, dar care să cuprindă și informații specializate în legătură cu cele mai frecvente probleme medicale ale pacienților Centrului Medical Dr. Grigoraș, adică revista să aibă un conținut targetat pe pacienții centrului.

Proiectul s-a bucurat de apreciere și impact, așa că a fost luată decizia realizării și variantei tipărite pentru a extinde impactul revistei și în offline. În redacția Trompette, ne-am strâns mâinile și ne-am felicitat pentru un prim număr reușit, dar ne-am mobilizat rapid pentru conceperea numărului următor.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro