TwinzApp, este o aplicație dedicată industriei de publishing care propune digitalizarea edițiilor print. Practic, orice revistă hard copy poate fi transformată într-o aplicație interactivă accesibilă oricărui cititor. Aplicația se adresează atât industriei românești de publishing, cât și pieței internaționale de profil.
Noi am intrat în scenă în momentul în care TwinzApp avea nevoie de o strategie de comunicare. Am abordat o strategie bazată pe informare. Ne adresam unui public specializat pe care trebuie să-l convingem de beneficiile digitalizării conținutului produs în hard copy. În același timp, am dat și o latură „umană” aplicației, scoțând pe firmament echipa care stătuse, până la ora respectivă, în spatele monitoarelor.
Strategia noastră bazată pe abordarea informativă s-a materializat într-o serie de articole pe blog, în limba engleză, în care am tratat realitățile industriei de publishing și perspectivele acesteia de adaptare într-o lume devenită din ce în ce mai digitală, care are nevoie de un conținut calitativ pe care să-l poată consuma online.
Blogul a fost completat de o campanie de comunicare pe Facebook. Am creat și am distribuit postări în funcție de obiectivele de comunicare stabilite de comun acord cu clientul. Toate postările au fost în limba engleză pentru a fi accesibile unui public cât mai extins din perspectiva geografică.
Nu în ultimul rând, am targhetat și piața românească de publishing. Am obținut spațiu editorial în una dintre cele mai prestigioase publicații de business, Forbes, ediția în limba română, unde am redactat și am publicat o serie de articole dedicate prezentării TwinzAPP. Articolele complete se regăsesc pe site-ul Forbes.ro AICI