fbpx
Vezi toate articolele

Pagina „Despre noi”: care sunt greșelile de evitat?

Știai că, la peste 90% din site-urile de prezentare, pagina „Despre noi” este cea mai vizitată? Acestea fiind spuse, probabil ar trebui să se bucure de mai multă atenție și să fie redactată astfel încât să rețină vizitatorul și să-l convingă că a ajuns unde trebuie și să-l poftească politicos către celelalte secțiuni ale site-ului, cum ar fi cea de servicii sau cea de contact. Practic, această pagină este una dintre cele mai importante ale site-ului așa că ar trebui tratată ca atare.

Pagina „Despre noi” este, practic, fundația conținutului oricărui site de prezentare, iar ca orice fundație trebuie concepută și construită în așa fel încât să susțină celelalte elemente de conținut care vor apărea pe site, respectiv, descrierea soluțiilor, serviciilor sau produselor oferite prin intermediul site-ului. Așadar, textul ar trebui să se concentreze pe aspectele esențiale ale profilului afacerii, prezentate succint, într-o formă atractivă, unică, care să contribuie la o diferențiere clară față de concurență.

Pare simplu, dar realitatea dură arată o cu totul altă „față” a acestei pagini. Majoritatea proprietarilor de site-uri, ocupați cu probleme arzătoare legate de gestionarea afacerilor pe care le conduc nu acordă o foarte mare atenție acestui aspect. Textul este încropit, de cele mai multe ori, „pe genunchi” de către un angajat în pauza de masă și este publicat pe site doar să fie acolo. De aceea, majoritatea paginilor „Despre noi” sună cam la fel. Fiind scrise într-un limbaj de lemn, „presărat” cu o serie de cuvinte pompoase și fraze greoaie care, dacă stai să le analizezi, nu transmit un mesaj coerent.

Limbajul de lemn este una dintre „bolile” paginilor „Despre noi”, urmată la mică distanță de așa zisa „lecție de istorie” cu focus pe experiență, care poate suna cam așa:

„Compania CuMultăExperiență S.R.L. fondată în 2016, lider pe segmentul său de piață propune clienților săi servicii de un înalt profesionalism. Echipa de specialiști este dedicată găsirii de soluții personalizate pentru nevoile clientului.”

După ce am văzut câteva puncte din lista „așa nu”, întrebarea firească este: cum ar trebui să fie concepută o pagină „Despre noi”. În primul și în primul rând, este indicat să se pornească de la premisa conform căreia fiecare afacere este unică, are ceva care îi dă un plus de valoare, un element care ar putea convinge clientul potențial să o aleagă în defavoarea concurenței. Așadar, identificarea acelui element de plus valoare este primul pas, după care prezentarea succintă, dar cuprinzătoare a acestui element de plus valoare și a beneficiilor pe care le aduce clientului. Din pagina „Despre noi”, clientul potențial trebuie să înțeleagă că a găsit soluția potrivită pentru problema cu care se confruntă.

Pagina „Despre noi” trebuie să inițializeze dialogul, iar celelalte pagini să-l continue până când clientul potențial ajunge la secțiunea „Contact”.

O pagină „Despre noi” „ca la carte”, găsești oricând în magazinul nostru online.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro