fbpx
Vezi toate articolele

Nevoia de servicii de copywriting. De la conștientizare la acțiune

Atunci când vine vorba de prezența online, primul lucru care vine în minte este site-ul, apoi pagina de Facebook sau, de ce nu, invers. Indiferent de ordine, aceste două elemente sunt absolut nelipsite din kit-ul online al antreprenorului 2.0. După discuții, și negocieri cu firma de web design se ajunge, în cele din urmă la un design care convine. Clientul este mulțumit, site-ul este implementat, este pus online, dar, surpriză, nu are conținut.

Practic, în această fază, fără conținut, site-ul este doar o unealtă foarte frumoasă pe care, indiferent pe ce parte ai întoarce-o nu poți să o folosești. Din punct de vedere tehnic are toate funcțiile de care ai nevoie, are poze de calitate, are o ergonomie perfectă iar combinațiile de culori dau un confort vizual care îmbie vizitatorul să navigheze printre pagini, să descopere despre ce este vorba și, nu în ultimul rând, dacă este convins, să cumpere produsele sau serviciile prezentate.

Dar, fără conținut, surpriză, site-ul rămâne doar unealtă pe cât de frumoasă, pe atât de incompletă și inutilizabilă din punct de vedere comercial. Practic, ai cea mai frumoasă coadă de topor, dintr-un lemn de cea mai bună calitate, tratată cu lacuri peste lacuri și soluții peste soluții, dar îți lipsește capul de topor, lama ascuțită care desăvârșește funcție uneltei cu pricina.

În momentul în care ai o coadă de topor pe care nu o poți folosi la tăiat lemne realizezi că ai avea nevoie și de lama. Cam așa este situația și în cazul site-ului fără conținut.
Ce face conținutul?
O întrebare legitimă care, din întâmplare, are un răspuns scurt și cuprinzător: „tot ceea ce vrei”. Conținutul interacționează cu vizitatorul, îl întâmpină, îi povestește despre firmă, îi arată cele mai recente proiecte, îi „șoptește” despre misiunea, valorile și principiile firmei, îi prezintă serviciile sau produsele, argumentează, convinge, oferă soluții.

Până să ajungă însă la această interacțiune directă, conținutul atrage atenția motoarelor de căutare, câștigă autoritate pentru site, duce o parte din greul pentru câștigarea cotelor de piață aproape indiferent de domeniu.

Conținutul este „omul de vânzări” disponibil oricând să răspundă întrebărilor clienților, este suportul 24/7 pe care firma ta îl oferă. Ceea ce este avantajos la acest „om de vânzări” virtual este faptul că nu percepe comision și nici salariu fix, este dedicat și nu pleacă niciodată în concediu. Îl plătești o dată, iar din când în când îi mai poți oferi, bonus pentru dedicare și devotament câte o actualizare.

Nu ai conținut fiabil? Ce e de făcut?
Poate un pachet de servicii de copywriting ar putea să te ajute. Fă primul pas, scrie-ne un e-mail sau sună-ne și vom înscrie conținutul site-ului tău într-un training intensiv de SEO și vânzări online.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro