Mierea, un aliment care nu ar trebui să lipsească din meniul zilnic datorită beneficiilor sale avea nevoie să facă puțină vâlvă în online. O echipă dinamică, entuziastă și cu principii foarte clare în legătură cu ceea ce înseamnă un stil de viață sănătos, așa că a fost o plăcere să lucrăm împreună, mai ales că produsele pe care le propun clienților provin din stupina proprie întreținută „ca la carte.”
Concret, ne-am ocupat de întreținerea paginii de Facebook și a blogului atașat site-ului de prezentare și magazinului online. Atât pentru blog, cât și pentru Facebook am stabilit o linie editorială prin care să aducem în fața publicului țintă informații relevante, atât despre miere în general, cât și despre principiile brandului și valoarea adăugată oferită de produsele pe care cei de la BeePower le propun. Am identificat subiecte de interes în care puteam asimila mierea aducându-i un plus de valoare. Focusul pentru blog a fost pe beneficiile pentru sănătate și contribuția mierii într-un stil de viață sănătos, precum și beneficiile mierii pentru sportivi.
Brandul BeePower are legături strânse cu dansul sportiv, așa că am avut ocazia să facem și un interviu cu o campioană mondială, interviu pe care l-am publicat pe blog și a reușit să genereze o creștere majoră a traficului, după distribuirea lui pe canalele sociale.
Mierea este un produs „la modă”, așa că în momentul în care sunt identificate subiecte relevante pentru blog, acestea stârnesc interes, generează trafic, aduc beneficii autorității brandului și, nu în ultimul rând, printr-o comunicare susținută generează și beneficiul comercial.