fbpx
Vezi toate articolele

Gramatica este salvată! Un supererou veghează la corectarea greșelilor din panourile publicitare

Este o pasăre? Este un avion? Nu, este chiar el, supereroul gramaticii care salvează publicitatea stradală din Bristol de ridicolul greșelilor gramaticale. La adăpostul întunericului, „înarmat” cu un curaj supraomenesc, dar și cu puterea extraordinară a gramaticii, super omul umblă pe străzile orașului în căutarea afișajelor publicitare care „s-au luat la trântă cu gramatica” și le vine de hac. De 13 ani veghează la siguranța gramaticii în oraș, iar cetățenii din Bristol sunt fericiți că îi protejează neobosit de abaterile „violente” de la legile gramaticii.

Justițiarul gramaticii „de la miezul nopții”, a declarat război, în primul rând, semnelor de punctuație. De aceea, când locuitorii din Bristol dorm în paturile lor confortabile, justițiarul are grijă ca, a doua zi, ei să nu mai fie agresați de panourile publicitare care încearcă să transmită mesaje subtile de marketing printr-o gramatică precară.

Ca orice justițiar dedicat cauzei, și cel din Bristol a încercat să-și urmeze chemarea fără să atragă atenția, dar în vremurile în care trăim supereroii nu sunt supereroi dacă nu apar și pe primele pagini ale ziarelor. Cei de la BBC l-au descoperit pe omul care, la adăpostul întunericului, veghează la siguranța și bunăstarea gramaticii din publicitatea stradală, i-au publicat povestea și l-au făcut celebru.

Supereroul acționa de mai mulți ani pe străzile din Bristol, dar până când reporterii BBC nu l-au descoperit în acțiune toată lumea credea că este doar un mit.

„Justițiarul gramaticii” a avut parte de cele „cinci minute de faimă”, povestea sa fiind preluată de cele mai mari publicații din lume, iar știre a făcut valuri de Twitter, unde eforturile sale au fost apreciate. Totuși, oricât de bine au fost primite faptele justițiarului „buzz-ul” s-a stins așa cum a pornit, lumea a început să uite, dar supereroul nu a renunțat la misiunea sa. Vânează în continuare virgule și apostrofuri care nu sunt la locurile care li se cuvin.

Povestea „Justițiarului gramaticii” este una reală și poate fi o „pildă” importantă despre ceea ce înseamnă PR-ul tradițional sau digital: parcursul fulminant de la anonimat la celebritate globală și după aceea, cât ai clipi, înapoi la anonimat și la rutina obișnuită.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro