Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook.
Opțiunea este încă în faza de test, așa că doar un grup select de specialiști în marketing și comunicare are acces la varianta beta.
Ce presupune opțiunea? Administratorii vor putea trimite e-mailuri de marketing direct din mesageria paginilor. Aici vor fi disponibile opțiuni de creare și administrare a listelor de e-mail. De asemenea, administratorii vor trebui să confirme că au acordul posesorilor e-mailurilor pe care le adaugă în listă cu privire la primirea de e-mailuri comerciale.
Practic, Facebook încearcă să construiască un sistem CRM prin care să poată fi gestionate toate mesajele de marketing, precum și reclamele pe rețelele sociale.
Opțiunea a fost descoperită de Meg Coffey, specialist în social media. Imediat după ce a cercetat-o a postat pe Twitter, de unde a fost preluată de cea mai mare parte a publicațiilor de specialitate.
Un purtător de cuvânt din partea Facebook a confirmat testarea unor unelte de e-mail marketing în cadrul platformei.