Aici intervine simțul strategic și creativitatea în jocul comunicării. Fiecare proiect la care lucrăm este unic, are o serie de caracteristici în funcție de care trebuie adaptat jocul echipei de PR și marketing, astfel încât să mențină întotdeauna clientul în avantaj. Am abordat mai multe tactici de „joc”. Fie pe flancuri, fie prin „dribling” scurt și „șut” către obiectivul stabilit, sau chiar prin tatonare, prin sondarea pieței, prin analiză atentă a mișcărilor din nișa clienților noștri, am conceput strategii creative pentru implementarea cărora am jonglat abil cu avantajele competitive și cu elemente de branding pentru a duce comunicarea exact la țintă.
Bineînțeles, la tot acest mix de elemente care intră în abordarea unică a fiecărui proiect, adăugăm pasiune. Dacă nu lucrăm cu pasiune, lucrurile nu ies bine. Un comunicat de presă scris doar pentru că trebuie scris și distribuit la care nu s-a lucrat cu pasiune va fi doar un text sec care nu va atrage, nu va stârni reacții, nu va intriga, nu va ridica semne de întrebare, într-un cuvânt nu va genera impact.