fbpx

 Despre noi

După cum se poate vedea și cu ochiul liber, suntem o agenție de comunicare online. Până aici, nimic special, dar odată ce începem să lucrăm, să ne punem know-how-ul, creativitatea și simțul fin pentru abordări eficiente ale strategiilor și campaniilor la care lucrăm, reușim să oferim acel „je ne sais quoi” acțiunilor de comunicare și de marketing online pe care le concepem pentru clientii nostri.

Lucrăm în PR și marketing online deja de destulă vreme încât să descoperim dinamismul, evoluția rapidă și schimbările „fulger” care au loc în spațiul nemărginit al internetului. O clipă de neatenție poate duce la scăparea unor tendințe, la „pierderea unui tren” către noi platforme, noi tehnici sau noi facilități tehnologice care pot face difereța pe piață. Tocmai pentru a evita astfel de situații într-adevăr neplăcute, dar și pentru că am dezvoltat o pasiune aparte pentru comunicarea online nu încetăm să fim cu ochi-n patru la tendințe și la uneltele care apar. Astfel putem veni în fața clienților noștri cu propuneri actuale care se conformează la ceea ce înseamnă eficiența în marketingul și comunicarea momentului.

Am putea vorbi de experiența pe care o avem, de expertiză, dar aceste elemente le vei descoperi pe masura ce rasfoiești “partiturile” noastre unde avem atât proiectele finalizate, cât și cele care sunt în plină desfășurare. Fiecare proiect presupune o abordare nouă, este un exercițiu de imaginație, impune scrierea unei noi “partituri” care să transmită clientului potențial exact acele “linii melodice” pe care are nevoie să le audă astfel încât să-i provoace o reacție, să-i determine o acțiune.

Indiferent de domeniu, internetul este cea mai mare piață, locul în care se întâlnește cererea cu oferta, așa că nu lăsa această piață neexploatată! Suntem aici pentru a-ți compune “muzica” cu care să-ți întâmpini clienții în online.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro