Când vine vorba de transporturi rutiere naționale și internaționale de mărfuri și persoane, Ravitex este un nume de referință în breasla transportatorilor activi în vestul țării. Experiența și profesionalismul companiei erau deja certificate, iar cei care care își adjudecaseră titlul de „connaisseur”, vorba francezului, în domeniul transporturilor știau de ce sunt în stare cei de la Ravitex. Provocarea era identificarea și prezentarea punctelor forte ale companiei într-un mod cât mai relevant pentru vizitatorul care accesa site-ul de prezentare.
Un proiect simplu… și nu prea. Era nevoie de o prezentare complexă care să pună punctul „i” definind clar avantajele competitive ale Ravitex. Am avut o serie de întâlniri cu reprezentanții companiei, am luat notițe, iar apoi, la birou am dezvoltat structura informațională a site-ului. În urma informațiilor adunate am definit clar serviciile, punctele forte ale celor de la Ravitex precum și elementele prin care dădeau acestor servicii valoare adăugată.
Prezentarea flotei a fost un aspect important deoarece prin diversitatea mașinilor și remorcilor disponibile am subliniat versatilitatea serviciilor oferite de cei de la Ravitex, precum și posibilitatea de adaptare la nevoile specifice de transport generate de anumite tipuri de mărfuri.
Am aranjat informațiile într-un pachet structurat, ușor de parcurs pentru vizitator, astfel încât acesta să poată identifica rapid ceea ce este face obiectul interesului său specific și să facă trecerea către pasul următor, respectiv contactarea reprezentanților Ravitex pentru a solicita mai multe detalii sau chiar o ofertă.
Etapele parcurse pentru redactarea conținutului: documentare, structurare, redactare, publicare au fost esențiale pentru finalizarea proiectului în termenul limită impus de client.