fbpx

Bine ai venit pe Blog!

Cam cât SEO au nevoie să știe un copywriter?

Scrisul, indiferent că este pentru marketing sau pentru amorul artei literare are câteva elemente definitorii, de care nu se poate desprinde, printre care: creativitatea transmiterii mesajului către cititor. Arta literară nu este acum preocuparea noastră principală, așa că să aruncăm o privire către copywriting-ul în scop comercial respectiv scrierile pentru promovarea unui produs sau serviciu, […]

Contextul, sau subiectele populare și cum le poți exploata în strategia de marketing și PR?

Mai devreme sau mai târziu viața da blogger al propriei afaceri sau ca social media specialist într-o companie mare, apare blocajul, lipsa de inspirație. Trist, dar adevărat. Oricât de creativ ai fi, oricîte idei ai avea, nu ești un „izvor nesecat” de unde „curge” conținut cu un „debit” constant astfel încât să poți respecta calendarul […]

Pagina „Despre noi”: care sunt greșelile de evitat?

Știai că, la peste 90% din site-urile de prezentare, pagina „Despre noi” este cea mai vizitată? Acestea fiind spuse, probabil ar trebui să se bucure de mai multă atenție și să fie redactată astfel încât să rețină vizitatorul și să-l convingă că a ajuns unde trebuie și să-l poftească politicos către celelalte secțiuni ale site-ului, […]

Alinierea strategiilor de marketing și PR este esențială pentru obținerea de rezultate consistente și durabile

Marketingul și PR-ul sunt două ramuri distincte care trebuie să acționeze împreună pentru „binele comun” al companiei, respectiv atragerea permanentă de clienți noi și creșterea gradului de percepție asupra brandului. Aceste două departamente ar trebui să acționeze împreună pentru îndeplinirea unui set de obiective comune dar, de multe ori, își pierd conexiunea și încep să […]

Gramatica este salvată! Un supererou veghează la corectarea greșelilor din panourile publicitare

Este o pasăre? Este un avion? Nu, este chiar el, supereroul gramaticii care salvează publicitatea stradală din Bristol de ridicolul greșelilor gramaticale. La adăpostul întunericului, „înarmat” cu un curaj supraomenesc, dar și cu puterea extraordinară a gramaticii, super omul umblă pe străzile orașului în căutarea afișajelor publicitare care „s-au luat la trântă cu gramatica” și […]

De ce PR-ul tradițional capitulează în fața PR-ului digital?

Conform definițiilor oficiale, relațiile publice reprezintă procesul de comunicare strategică prin care se construiesc relații durabile cu beneficii mutuale între organizații și publicul lor. Termenul de organizații este este unul foarte extins în acest context și adună sub umbrela sa companii, ONG-uri, branduri, grupuri cu interese comune, ajungând până la nivelul de individ. Tehnologia a […]

Portretul robot al unui Social Media Manager

Un social media manager bun nu este de lepădat, mai ales când ai profiluri de companie pe rețelele sociale care trebuie administrate creativ și eficient. Dar cum îl recunoști pe acel social media manager care poate să-ți facă paginile de Facebook, Google Plus, Twitter, Instagram și, bineînțeles, blogul, să „strălucească”? Ei bine, un astfel de […]

Content marketing local, strategia care face cu ochiul afacerilor mici și mijlocii

Companiile mari cu o acoperire globală investesc sume imense în marketingul prin conținut deoarece au nevoie să-și întrețină vizibilitatea și să fie întotdeauna cu un pas înaintea concurentului. Dacă Pepsi, de exemplu, ar diminua ritmul eforturilor de marketing, ar fi un avantaj enorm pentru Coca-Cola care și-ar putea face de cap. Bineînțeles și în cazul […]

Conținut contra spațiu de lucru: 2 articole chirie lunară pentru un birou în toată regula

Un hub de co-working din Berlin vine să-i sprijine pe freelancerii care s-au săturat să lucreze de acasă și vor un birou. La Bolgfabrik, freelancerii care vor să se simtă ca la un loc de muncă în toată regula, pot scrie două articole pe lună și primesc un birou pe care să-și desfășoare activitatea. Mai […]

Știința confirmă: consumatorii vor să fie „prieteni” cu brandurile preferate

Cine nu interacționează, cine nu comunică, pierde cursa către client. Într-o piață concurențială, au șanse de supraviețuire doar cei care, la nevoie pot fi haioși, serioși, empatici, profesioniști, rapizi, conciși în interacțiunea cu piața în care se „scaldă” consumatorul. În sfârșit, știința confirmă faptul că „dragostea” dintre client și brand există, doar că, de multe […]

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro