fbpx
Vezi toate articolele

Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după opt ani.

În ultimii opt ani nu am marcat niciodată această zi. De obicei, data de 8 august trecea neobservată, mascată printre proiecte și planuri de vacanță. De fiecare dată ajungeam prea târziu să realizăm că am ratat să marcăm momentul de sărbătoare, să facem un pas în spate, să ne detașăm și să facem o retrospectivă a realizărilor, dar mai ales a eșecurilor prin care am trecut și ni le-am asumat în ultima perioadă.

Se pare că este adevărată vorba lui Victor Hugo „poți rezista unei armate, dar nu unei idei căreia i-a venit vremea.” Noi nu ne opunem acum unei armate dar recunoaștem că a venit vremea să marcăm evenimentele importante din viața agenției. Aniversarea „zilei de naștere” este un prim pas. De aici încolo sperăm să avem perspicacitatea necesară pentru a mai surprinde momentele importante din „spatele scenei”, momente care, până acum, se risipeau în umbră.

Anul acesta am făcut pasul în sate, am lăsat proiectele la care lucrăm, măcar pentru câteva momente, am lăsat grijile legate de contextul economic și medical în care trăim și am făcut o retrospectivă a celor 8 ani. Descoperirile au fost surprinzătoare. Am reușit să acoperim un volum de muncă consistent, am avut parte de succese, dar și de eșecuri. Am crescut, ne-am maturizat, am învățat multe și am realizat cât de multe mai avem de învățat.

Fiecare proiect, fiecare client, fiecare e-mail trimis sau primit, fiecare răspuns la o cerere de ofertă, fiecare cafea băută la birou au fost experiențe care ne-au ajutat să ne facem treaba mai bine, să reacționăm mai prompt și să identificăm mai ușor soluții.

 Exercițiul retrospectiv a fost unul extrem de util deoarece ne-a ajutat să avem o perspectivă mai largă asupra activității noastre din ultimii 8 ani. În același timp, ne-am amintit de blocaje, eșecuri, erori de comunicare, dar și de momente în care am râs cu gura până la urechi sau ne-am bucurat de reușite.

Acestea fiind spuse, la mulți ani nouă și tot înainte către noi provocări!

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro