fbpx
Vezi toate articolele

Conținut contra spațiu de lucru: 2 articole chirie lunară pentru un birou în toată regula

Un hub de co-working din Berlin vine să-i sprijine pe freelancerii care s-au săturat să lucreze de acasă și vor un birou. La Bolgfabrik, freelancerii care vor să se simtă ca la un loc de muncă în toată regula, pot scrie două articole pe lună și primesc un birou pe care să-și desfășoare activitatea. Mai mult, au ocazia să socializeze cu colegii de breaslă și au acces la o serie de facilități, de la spații pentru întâlniri, până la promovare a serviciilor în fața clienților potențiali..

De obicei, freelancerii sunt destul de rezervați la trocuri de genul conținut în schimbul expunerii, dar când la promovare se adaugă un spațiu de lucru cu toate facilitățile, inclusiv studio foto și 20 de colegi freelanceri din diferite discipline, parcă oferta nu sună chiar așa rău. Din iunie 2015, acest „troc” este posibil la Blogfabrik, în traducere liberă „fabrica de bloguri”. Toți cei care lucrează în hub contribuie cu două articole pe lună la publicația online proprie spațiului de co-working DailyBreadMag. Pe lângă redacterea și publicarea celor două articole, freelancerii trebuie să le distribuie pe profilurile personale de pe rețelele sociale.

Pentru a face viața mai interesantă, freelancerii trebuie să organizeze și un eveniment în fiecare an, eveniment care să fie găzduit în cadrul Blogfabrik.

Până aici, totul pare desprins dintr-o lume ideală, dar lucrurile pot sta și mai bine pentru freelanceri. Aceștia au ocazia să lucreze pentru agenția afiliată hub-ului care le poate oferi diferite proiecte pentru clienții cu care lucrează. Bineînțeles, pentru aceste proiecte, freelancerii prestează o muncă remunerată. Între timp, pot lucra și la alte proiecte, bucurându-se de facilitățile centrului.

Ce se ascunde, în spatele acestei imagini desprinse, parcă, dintr-un univers paralel? Ei bine, publicația online este folosită ca instrument de recrutare a unor oameni capabili care să lucreze la proiectele agenției afiliate. Prin prestațiile pentru DailyBreadMag sunt identificate diferite abilități, cum ar fi cele pentru scris creativ, pentru design, pentru fotografie și așa mai departe. Articolele, conținutul foto/video publicat pe DailyBreadMag, precum și evenimentele organizate sunt, de fapt, un altfel de teste de recrutare.

Experimentul este unul neortodox, dar poate fi o imagine care sugerează viitorul spațiilor de co-working.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro