Selfie-urile au devenit mai puternice decât ne-am fi putut imagina vreodată, iar australienii s-au prins că pot face și bani din această pasiune descoperită a oamenilor de a-și face autoportete cu telefonul mobil. Așa că, serviciul australian pentru turism, Tourism Australia vine cu cea mai tare invenție de la sefie stick încoace, Giga Selfie.
Ce este Giga Selfie?
Nu este nici mai mult, nici mai puțin decât un serviciu prin care oamenii își pot face poze singuri fără a mai fi nevoiți să treacă prin disconfortul și neplăcerile provocate de tentativele nereușite de încadrare sau de mânuirea selfie stick-ului. Bineînțeles este implicată și o aplicație pentru telefonul mobil care gestionează distribuția de fișiere între camera Giga Selfie și telefonul celui care „s-a tras în chip.”
La ce folosește?
Giga Sefie este motorul unei campanii de atragere a turiștilor japonezi în Australia. Conform statisticilor, Japonia este pe locul șase în topul numărul de turiști trimiși anual în Australia, cu peste 320.000 de vizitatori. Odată cu această aplicație se urmărește popularizarea destinațiilor australiene printre japonezii sensibili la orice formă nouă de tehnologie. Primele giga selfie-uri se vor face în 5 și șase septembrie.
Așa, australienii reușesc să ducă sefie-ul la nivelul următor. Oare ce va urma?
Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]
Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]
Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]
În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]
Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]
Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]