fbpx
Vezi toate articolele

10 numere și mergem mai departe

Redacția medicală Trompette se poate lăuda cu finalizarea primelor 10 numere ale revistei medicale a Cenrului Medical Dr. Grigoraș din Timișoara, moment potrivit pentru a face o retrospectivă a aventurii prin cărările alambicate ale jurnalismului de brand. În cele 10 numere care au „văzut lumina tiparului” ne-am străduit să creștem permanent valoarea informativă a conținutului, astfel încât cititorul țintă, respectiv pacienții, partenerii și colaboratorii centrului să regăsească informații pertinente și relevante despre acțiunile specifice ale centrului, să cunoască medicii care, zi de zi se străduiesc să ofere servicii medicale calitative și eficiente pacienților.

Am pornit de la un plan editorial structurat riguros în funcție de obiectivele strategice pe care le-am atabilit, diferențiate prin mediul de distribuție al revistei. Astfel am căutat să furnizăm conținut relevant atât pentru mediul online, cât și pentru cel offline. Fiecare număr a fost tipărit, în vederea unei comunicări dincolo de monitoarele calculatoarelor cu pacienții, colaboratorii și partenerii.

După primele 10 numere ale revistei am măsurat și impactul pe care l-au avut, am discutat cu reprezentanții centrului medical pentru a ne face o imagine asupra reacției pe care a stârnit-o revista. Am primit un feedback care ne încurajează să continuăm demersul jurnalistic în „presa medicală”.

Revista Centrului Medical Dr. Grigoraș este un exercițiu de content marketing foarte important deoarece ne-a ajutat să stabilim legătura dintre online și offline printr-un produs jurnalistic orioginal. Ne propunem să dezvoltăm acest produs astfel încât să reprezinte brandul centrului medical în fața pacienților și, în același timp să vină cu informații medicale de ultimă oră, astfel încât cititorul să poată lua pulsul acestui domeniu atât de dinamic la nivel global.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro