fbpx
Vezi toate articolele

How To Web 2014: am bifat, am ascultat, am învățat, ne-am actualizat

Timp de două zile la finalul săptămânii trecute, toată suflarea online din România și nu numai a fost la București, la una dintre cele mai mari conferințe pe teme pe antreprenoriat și afaceri online din această parte de lume. Antreprenori cu experiență și rezultate, „geeks” cu idei geniale de produse și servicii, specialiști în marketing și comunicare, dezvoltatori web, au venit să învețe, să ia pulsul internetului, să discute și, de ce nu, să pună bazele unor noi colaborări.

Cum latura de marketing și comunicare online promitea lucruri interesante, am făcut bagajele și am luat drumul Capitalei. Așteptările de la How To Web au fost ca de la orice alt eveniment business: o cafea bună, niște strângeri de mână prietenoase, câteva discuții mai mult sau mai puțin formale, asortate cu acea cafea bună și niște conferințe susținute de speakeri cu talent de prezentatori care captează atenția publicului nu prin substanța mesajului și informațiilor transmise, ci prin cuvinte bine alese și plasate inteligent astfel încât să lase audiența cu gura căscată.

2014-11-20 16.50.22

Ei bine, la How To Web 2014 a fost cu totul altfel. Evenimentul a meritat efortul din toate punctele de vedere, mai ales că informațiile pe care le-am „absorbit” acolo au sistematizat o serie de metode și tehnici pe care le cunoșteam, le foloseam, dar nu le exploatam potențialul maxim. Memorabilă a fost prestația doamnei Colette Ballou, fundatoarea Ballou PR, care s-a specializat pe strategii pentru companii în curs de dezvoltare din sectorul IT. Printre cele mai importante acțiuni ale Balloou PR, a fost facilitarea pătrunderii Facebook și Pinterest în Franța, precum și o serie de campanii pentru nume sonore ca Evernote, TechCrunch sau WhatsApp.

2014-11-20 16.27.33

Alte prezentări interesante pe teme de marketing și PR au mai fost susținute de Michael Ni, Chief Marketing Officer pentru compania americană Avangate sau Agnieszka Szostak, o poloneză foarte talentată, fondatoarea agenției PR Outreach, specializată în comunicare pentru companiile dezvoltatoare de jocuri video.

Am plecat de la How To Web 2014 cu acel sentiment plăcut dat de o experiență interesantă, dar și cu un „bagaj” de cunoștințe și practici pe care le-am aplicat încă din prima zi de lucru de după eveniment. Încet, dar sigur, încep să apară și primele rezultate.

Ultimele articole

noiembrie 22, 2024
Studiu de caz: Vânzări online de la 0 la 1.000.000 lei. Strategie, implementare și rezultate campanii PPC magazin online Tehvorom.ro.

Context Clientul tocmai își lansase magazinul online, marcând astfel pasul de la vânzările convenționale, în magazin, către vânzările online. Odată ce magazinul online a fost finalizat, produsele au fost încărcate și clientul și-a stabilit procedurile interne pentru procesarea și livrarea comenzilor, totul era pregătit pentru primele comenzi. Provocare Clientul avea vechime pe piață prin vânzările […]

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro