Întotdeauna am avut o înclinație specială pentru sport, de aceea când am discutat despre un proiect în acest domeniu, s-a așternut încântarea în tot biroul. Clientul, un producător de echipamente sportive personalizate, dorea o reinventare a identității vizuale și o repoziționare a produselor și serviciilor pe care le oferă, astfel încât să acceseze piețe noi, europene.
Ballan Sportswear a fost brandul pe a cărui identitate trebuia să o definim online, așa că, odată ce clientul ne-a dat undă verde, am luat startul în maratonul descrierilor de produse, după care am trecut la sprinturile rapide, dar eficiente ale mesajelor cheie și ale sloganelor. Nu în ultimul rând, ne-am concentrat pe poziționare în secțiunea „despre noi”, unde am sintetizat cele mai importante aspecte ale afacerii, calitatea echipamentelor și rolul lor în susținerea performanțelor indiferent de sport.
Am jonglat cu sporturi individuale, cum ar fi ciclismul, înotul sau disciplinele atletismului, după care am trecut la sporturile de echipă, baschet, fotbal, volei, polo, hochei să ne oprim într-o explozie de adrenalină dată de enduro. Ballan Sportswear asigură pentru fiecare sport echipamentele adecvate pentru profesioniști, dar și pentru amatorii practicanți entuziaști ai unora dintre sporturi.
Fiecare descriere am făcut-o unică, deoarece am vrut să evidențiem calitățile fiecărui produs, să-i oferim un plus de valoare, esențial în e-commerce. Ne-am străduit să compensăm absența fizică a produsului respectiv din fața clientului prin descrieri cât mai sugestive care să compenseze această barieră pe care trebuie să o treacă magazinele online în interacțiunea cu clienții. Am scris pentru clientul potențial, pentru vizitator, iar valoare conținutului produs se va răsfrânge direct și asupra poziționării în motoarele de căutare.
A fost o bună ocazie să ne antrenăm abilitățilede copywriring creativ într-un proiect amplu, cât o probă de maraton, în care nevoia de performanță a fost „la ea acasă”.