Contextul, sau subiectele populare și cum le poți exploata în strategia de marketing și PR?

Contextul, sau subiectele populare și cum le poți exploata în strategia de marketing și PR?
Mai devreme sau mai târziu viața da blogger al propriei afaceri sau ca social media specialist într-o companie mare, apare blocajul, lipsa de inspirație. Trist, dar adevărat. Oricât de creativ ai fi, oricîte idei ai avea, nu ești un „izvor nesecat” de unde „curge” conținut cu un „debit” constant astfel încât să poți respecta calendarul stabilit de redactare și publicare. Ce poți face în această situație? Cum distribui conținutul pe care publicul îl așteaptă? Cum îți respecți angajamentele pe...

Alinierea strategiilor de marketing și PR este esențială pentru obținerea de rezultate consistente și durabile

Alinierea strategiilor de marketing și PR este esențială pentru obținerea de rezultate consistente și durabile
Marketingul și PR-ul sunt două ramuri distincte care trebuie să acționeze împreună pentru „binele comun” al companiei, respectiv atragerea permanentă de clienți noi și creșterea gradului de percepție asupra brandului. Aceste două departamente ar trebui să acționeze împreună pentru îndeplinirea unui set de obiective comune dar, de multe ori, își pierd conexiunea și încep să acționeze independent, cauza fiind lipsa de comunicare dacă este vorba de departamente interne specializate în marketing...

Gramatica este salvată! Un supererou veghează la corectarea greșelilor din panourile publicitare

Gramatica este salvată! Un supererou veghează la corectarea greșelilor din panourile publicitare
Este o pasăre? Este un avion? Nu, este chiar el, supereroul gramaticii care salvează publicitatea stradală din Bristol de ridicolul greșelilor gramaticale. La adăpostul întunericului, „înarmat” cu un curaj supraomenesc, dar și cu puterea extraordinară a gramaticii, super omul umblă pe străzile orașului în căutarea afișajelor publicitare care „s-au luat la trântă cu gramatica” și le vine de hac. De 13 ani veghează la siguranța gramaticii în oraș, iar cetățenii din Bristol sunt fericiți că îi...

De ce PR-ul tradițional capitulează în fața PR-ului digital?

De ce PR-ul tradițional capitulează în fața PR-ului digital?
Conform definițiilor oficiale, relațiile publice reprezintă procesul de comunicare strategică prin care se construiesc relații durabile cu beneficii mutuale între organizații și publicul lor. Termenul de organizații este este unul foarte extins în acest context și adună sub umbrela sa companii, ONG-uri, branduri, grupuri cu interese comune, ajungând până la nivelul de individ. Tehnologia a divizat PR-ul în două ramuri: ramura tradițională și ramura digitală. Gata cu teoria! Să ne apucăm de...

Portretul robot al unui Social Media Manager

Portretul robot al unui Social Media Manager
Un social media manager bun nu este de lepădat, mai ales când ai profiluri de companie pe rețelele sociale care trebuie administrate creativ și eficient. Dar cum îl recunoști pe acel social media manager care poate să-ți facă paginile de Facebook, Google Plus, Twitter, Instagram și, bineînțeles, blogul, să „strălucească”? Ei bine, un astfel de „geniu” în ale social media este destul de greu de recunoscut la prima vedere. Arată normal, se îmbracă normal și te poți întâlni cu el absolut oriunde...

Informația este „combustibilul” pentru conținutul de calitate, dar ai grijă cum „alimentezi”

Informația este „combustibilul” pentru conținutul de calitate, dar ai grijă cum „alimentezi”
Content marketing-ul este practica momentului în materie de marketing online. Oriunde întorci capul auzi de articole, de comunicate de presă, de interviuri, de bloguri de companii și o serie de alte suporturi și unelte pentru publicarea și distribuția conținutului creat. Formele conținutului și suporturile de distribuție sunt la discreție, așa cu nu riști să rămâi în pană. Și, chiar dacă rămâi, oricând poți reinventa, poți inova și poți crea un nou loc virtual de interacțiune. Combustibilul...