Pagina „Despre noi”: care sunt greșelile de evitat?

Pagina „Despre noi”: care sunt greșelile de evitat?
Știai că, la peste 90% din site-urile de prezentare, pagina „Despre noi” este cea mai vizitată? Acestea fiind spuse, probabil ar trebui să se bucure de mai multă atenție și să fie redactată astfel încât să rețină vizitatorul și să-l convingă că a ajuns unde trebuie și să-l poftească politicos către celelalte secțiuni ale site-ului, cum ar fi cea de servicii sau cea de contact. Practic, această pagină este una dintre cele mai importante ale site-ului așa că ar trebui tratată ca atare. Pagina...

Content marketing local, strategia care face cu ochiul afacerilor mici și mijlocii

Content marketing local, strategia care face cu ochiul afacerilor mici și mijlocii
Companiile mari cu o acoperire globală investesc sume imense în marketingul prin conținut deoarece au nevoie să-și întrețină vizibilitatea și să fie întotdeauna cu un pas înaintea concurentului. Dacă Pepsi, de exemplu, ar diminua ritmul eforturilor de marketing, ar fi un avantaj enorm pentru Coca-Cola care și-ar putea face de cap. Bineînțeles și în cazul în care Coca-Cola ar decide la un moment dat să o „lase mai moale” ar „servi mingea la fileu” celor de la Pepsi care ar putea, prin „turarea...

Promovarea turismului „Made in Australia”

Promovarea turismului „Made in Australia”
Selfie-urile au devenit mai puternice decât ne-am fi putut imagina vreodată, iar australienii s-au prins că pot face și bani din această pasiune descoperită a oamenilor de a-și face autoportete cu telefonul mobil. Așa că, serviciul australian pentru turism, Tourism Australia vine cu cea mai tare invenție de la sefie stick încoace, Giga Selfie. Ce este Giga Selfie? Nu este nici mai mult, nici mai puțin decât un serviciu prin care oamenii își pot face poze singuri fără a mai fi nevoiți să treacă...

10 numere și mergem mai departe

10 numere și mergem mai departe
Redacția medicală Trompette se poate lăuda cu finalizarea primelor 10 numere ale revistei medicale a Cenrului Medical Dr. Grigoraș din Timișoara, moment potrivit pentru a face o retrospectivă a aventurii prin cărările alambicate ale jurnalismului de brand. În cele 10 numere care au „văzut lumina tiparului” ne-am străduit să creștem permanent valoarea informativă a conținutului, astfel încât cititorul țintă, respectiv pacienții, partenerii și colaboratorii centrului să regăsească informații...

Un proiect interesant, ca o zi de vacanță

Un proiect interesant, ca o zi de vacanță
Proiectele interesante apar de unde nici nu te aștepți. Așa am pățit într-o săptămână foarte încărcată de iunie care părea că ne va ține în birou, în spatele monitoarelor, chiar și sâmbăta. Când rutina își lua tributul, un mail neașteptat, avea să ne transforme cu totul planurile săptămânale. Ce s-a întâmplat? Ei bine, colegii de la Dow Media ne-au contactat pentru a lucra împreună la un proiect interesant. Era vorba de realizarea părții de copywriting pentru un site de prezentare și de...