Corporate Blogging


identitate, deschidere, comunicare

Blogul unei companii este vital pentru că este un generator permanent de conținut relevant și pertinent care contribuie la îmbunătățirea percepției asupra companiei. Cel puțin așa ar trebui să se comporte blogul ca mediu de comunicare al companiei. Întreținerea acestui instrument de comunicare este o responsabilitate majoră care consumă timp și resurse vitale pentru o companie care nu are un departament special de comunicare și marketing care să preia sarcina întreținerii blogului.

Aici intervenim noi cu propunerea de a prelua sarcina întreținerii blogului companiei și maximizarea rezultatelor fiecărei postări prin abordarea dublă, orientată atât către crearea unei platforme pertinente de informare și interacțiune, precum și către maximizarea performanțelor strategiei de optimizare pentru motoarele de căutare.

Concret, propunem:

  • Elaborarea unui plan editorial cu subiecte și termene de publicare;
  • Identificarea subiectelor de interes din domeniul de activitate al clientului;
  • Documentarea din surse profesionale în legătură cu subiectul;
  • Redactarea propriu-zisă a articolelor;
  • Orientarea articolelor pentru evidențierea expertizei clientului în domeniul său de activitate;
  • Distribuția articolelor pe rețele sociale.

Ai nevoie de o strategie de coroprate blogging, contactează-ne!