Content Marketing


acorduri fine pentru vibratii online puternice

Ce este content marketingul sau, pe românește marketingul prin conținut?

Simplu! Dezvoltarea și distribuția online de conținut relevant care va duce „munca de convingere cu clienții potențiali” pentru a-i atrage și a-i determina să ia o decizie de cumpărare favorabilă site-ului comercial care a implementat strategia de content marketing.

Prin content marketing creăm conținut relevant pentru clienții noștri, conținut care să informeze și să câștige încrederea publicului țintă, a clienților potențiali. Concepem, implementăm și măsurăm efectele specifice ale unei strategii de conținut care să determine un plus de apreciere și de încredere din partea clienților potențiali.

Informațiile disponibile online sunt factori determinanți ai deciziei de cumpărare a clientului modern. Cu cât o companie reușește mai bine să-și expună avantajele competitive, expertiza, produsele sau serviciile, cu atât va deveni mai relevantă pentru un client potențial va înclina către o decizie favorabilă companiei care îl convinge.

Content marketingul este un element esențial al strategiei de branding dar și a consolidării sau creșterii poziției în motoarele de căutare și, un important susținător al vânzărilor online.

Ce propunem?

  • Conceperea unei strategii;
  • Sincronizarea cu mesajul general al companiei;
  • Sincronizarea și completarea strategiei de optimizare pentru motoarele de căutare;
  • Identificarea canalelor de distributie a conținutului;
  • Crearea propriu-zisă de conținut relevant pentru a generea un plus de valoare;
  • Implementarea strategiei în funcție de un program prestabilit.

Content Marketing_01jpg