Comunicate de presa


vuietul știrilor, viteza informațiilor, acordurile feedback-ului

Comunicatul de presă a fost și rămâne unul dintre cele mai utilizate și eficiente instrumente de PR. A evoluat odată cu dezvoltarea comunicării online, iar odată cu această evoluție au apărut și o serie de abordări adaptate internetului. In primul rând, comunicatul de presă nu mai are ca scop doar să atragă atenția jurnaliștilor și să intre în planul editorial al publicațiilor online și print, ci a primit și funcția de transmitere directă a mesajului către public, către clienții potențiali.

În ton cu evoluția comunicării online, propunem un serviciu de concepere, redactare și distribuție a comunicatelor de presă pentru companii. Scopul principal este identificarea subiectelor și găsirea abordărilor potrivite care să îndeplinească targetarea către cele două categorii: jurnaliști și clienți potențiali.

„Cu un comunicat de presă nu se face primăvară” de aceea propunem un pachet complet care să poată influența pozitiv atât nevoia de distribuție a informațiilor către publicul țintă, cât și poziționarea în motoarele de căutare. Concepem și implementăm strategii de comunicare prin comunicate de presă adaptate condițiilor specifice presupuse de mediul online.

Concepem campanii de comunicare exclusive prin comunicate de presă urmărind pașii:

    • identificarea subiectelor;
    • stabilirea programului editorial;
    • identificarea suporturilor de publicare;
    • redactare comunicate de presă;
    • distribuție în rețeaua proprie.

Pașii sunt generali și se aplică și la campaniile de comunicare desfășurate pentru evenimente speciale, expoziții, conferințe, lansări de produse sau pentru susținerea actiunilor de marketing pentru produse sau servicii.