Audit Brand


pentru note armonizate și sunete clare

Un demers de audit brand urmărește coerența acțiunilor de comunicare și marketing online și percepția pe care o au clienții potențiali asupra brandului analizat.

Scopul unui audit de brand

Scopul este unul foarte simplu și decurge dintr-o nevoie absolut naturală și legitimă a oricărui antreprenor: identificarea poziționării brandului său în momentul actual.

Momentul unui audit de percepție a brandului

De cele mai multe ori nevoia de cunoaștere a stării actuale a percepției asupra brandului apare atunci când se intenționează o schimbare de atitudine, de abordare a strategiei de marketing și comunicare online, poate un rebranding sau adoptarea unei noi strategii de marketing și comunicare.

Un alt motiv foarte pertinent al dorinței de a cunoașterii stării actuale este și pentru a identifica punctele slabe în vederea conceperii unor strategii care să contribuie la îmbunătățirea competitivității punctelor slabe identificate.

Puncte urmărite în auditul de brand

Evaluarea pe care o facem urmărește aspecte cheie ale comunicării în mediul online și eficiența tacticilor folosite pentru a crește percepția asupra brandului și nu în ultimul rând pentru creșterea afacerii din punctul de vedere al venitului. Urmărim rentabilitatea investițiilor făcute în branding online și dacă aceste investiții duc la rezultate pozitive directe sau indirecte asupra companiei.

 Ce evaluăm?

  • Structura site-ului – presupune design-ul, ușurința în navigare și structura informativă completă și complexă.
  • Flux informațional intern – evaluăm blogul și analizăm actualizarea acestei unelte de comunicare, precum și relevanța informațiilor din punctul de vedere al unui client potențial.
  • Deschidere publică – deschiderea către comunicare pe suporturi externe, presă, site-uri specializate pentru distribuția comunicatelor de presă.
  • Publicitate online – evaluăm instrumentele de publicitate online folosite, bannere campanii AdWords sau pe rețelele sociale.
  • Strategie Social Media – evaluare comunicării și feedback-ului obținut prin rețelele sociale.
  • Poziționare în motoarele de căutare – evaluarea poziționării în motoarele de căutare în funcție de fraze cheie specifice domeniului de activitate.
  • Prezența pe forumuri și grupuri de discuție specializate.

Fiecare program de audit se finalizează cu un raport complet în care va fi descrisă situația constatată a brandului analizat și recomandări complete cu privire la pașii de urmat pentru îmbunătățirea percepției și rentabilității brandului în mediul online.