Copywriting cu veleități tehnice

Copywriting cu veleități tehnice

Proiectul NetCenter a fost o provocare interesantă deoarece ne-a pus la încercare atât resursele creative cât și capacitatea de documentare, de însușire și de redare a unor cunoștințe tehnice specifice pentru o nișă pe care, deși am întâlnit-o frecvent, nu ne-am gândit niciodată la complexitatea ei, respectiv sistemele care stau în spatele gestionării magazinelor, cafenelelor, restaurantelor, hotelurilor, practic a tuturor unităților din domeniul HORECA și retail.

Totul a început cu un telefon primit, cu o întâlnire stabilită și onorată în urma căreia am adunat informațiile pe care clientul dorea să le pună în valoare. La birou, am stat puțin pe gânduri, am analizat proiectul, l-am întors pe toate părțile, până când am ajuns la cel mai bun mod de a „apuca taurul de coarne”, adică hotărât și sistematic. De data aceasta am dat prioritate părții de documentare, așa că am „săpat” prin materialele puse la dispoziție de client, am învățat despre soluțiile pe care le propune iar, în momentul în care cunoștințele tehnice au fost însușite, ne-am apucat de scris.

Redactarea părților tehnice a fost examenul prin care ne-am evaluat înțelegerea nișei, după care am trecut lin către partea de creație, unde am construit povestea companiei, după datele cheie furnizate de client, i-am definit misiunea, viziunea și valorile. Odată ce un prim draft a fost finalizat, am cerut feedback-ul clientului, am făcut ultimele „reglaje fine”, după care am bifat proiectul ca fiind finalizat.

Skills

Posted on

August 20, 2016