fbpx
Vezi toate articolele

Google forțează îmbunătățirea calității conținutului

Se pare că Google „schimbă foaia” în ceea ce privește strategiile de link-uri pe care le acceptă ca relevante. Într-o nouă formă a regulilor pentru webmasteri, la care și toți specialiștii în marketing și PR online ar trebui să ia aminte, deoarece afectează modul în care au sunt abordate strategiile de marketing prin comunicate de presă și articole.

Conform noilor reguli, vor fi penalizate atât de prețioasele link-uri pe cuvinte cheie vor fi penalizate. Se pare că una dintre regulile după care se ghidau majoritatea strategiilor de promovare online, adică volum mare de articole și comunicate de presă reformulate, cu link-uri din abundență nu mai reprezintă „cheia succesului” pentru creșterea relevanței unui site. Google nu mai măsoară relevanța unui site după numărul de link-uri externe pe care le are ci după conținutul pe care îl are și pe care îl distribuie în exterior.

În document, Google dă și exemple de practici pe care le penalizează, iar după cum arată, este exact ceea ce era centrul strategiilor de marketing online. Exemplul de mai jos este edificator:

exempluTotuși, în ciuda previziunilor sumbre emise de o serie de fataliști care vorbesc de „cântecul de lebădă” al comunicatului de presă și al link-urilor, situația nu este foarte dramatică. Nu orice link publicat în comunicat va fi penalizat, atâta timp cât este relevant pentru conținutul comunicatului și trimite către o pagină unde cititorul poate găsi mai multe informații. Conținutul distribuit online cu scopuri de marketing va trebui să devină din ce în ce mai calitativ pentru a fi apreciat de Google, iar cei care generează conținut ar trebui să înceapă să dezvolte, să creeze mesaje relevante pentru mărcile pe care le reprezintă și legătura lor cu clienții.

Până la urmă, reglementările stimulează, provoacă, întrețin comunicarea la nivel uman. După o lungă perioadă în care specialiștii în marketing și comunicare online au uitat că se adresează oamenilor, nu motoarelor de căutare, situația pare să se îndrepte. Atâta timp cât un comunicat de presă se adresează oamenilor, iar plasarea link-urilor intervine natural și este relevantă pentru ceea ce se transmite, atunci și poziționarea în rezultatele Google va evolua.

Ultimele articole

noiembrie 2, 2021
Dacă e video, video să fie!

Conținutul video a devenit esențial pentru social media și nu numai. Materialele explicative transpuse în imagini dinamice sau exprimarea directă a unui specialist pot face diferența în percepția pe care un client potanțial o poate avea asupra brandului. Acestea fiind spuse, am pus teoria în practică. Unul dintre clienții noștri avea nevoie să ofere mai […]

octombrie 15, 2021
PR, jurnalism și, după gust, copywriting

Chiar și într-o lume digitalizată în care vizualul e la putere, materialele clasice de PR nu se predau. Merg mai departe cu fruntea sus și reușesc să o facă destul de bine. Cu siguranță, brandurile și antreprenorii care își spun povestea prin cover story-uri, interviuri sau comunicate de presă, reușesc să genereze impact dar și […]

septembrie 10, 2020
Cum scrii și de ce ai nevoie de un conținut relevant pentru site-ul tău?

Unul dintre cele mai importante elemente ale interacțiunii dintre vizitator și site este conținutul text. Este esențial ca site-ul să fie construit pe un concept vizual ergonomic care să ghideze vizitatorul, dar greutatea informațională rezidă în text. De multe ori, partea de copywriting este pusă pe ultimele poziții în lista „TO DO” a antreprenorilor debutanți, […]

august 10, 2020
Am bifat 8 ani și nu numai

În urmă cu 8 ani, mai exact în 08.08.2012 luam startul oficial într-una dintre cele mai palpitante și, în același timp, dramatice „curse”. Din biroul de eliberări acte al Oficiului Național al Registrului Comerțului din Timișoara ieșea certificatul de înregistrare și odată cu el începutul unei aventuri care surprinde zi de zi, chiar și după […]

iunie 19, 2020
Studiu de caz: Cum am abordat și implementat o strategie de social media marketing pentru imobiliare

Cea mai mare parte a cercetărilor pre-cumpărare se derulează online, așa că, pentru dezvoltatorii imobiliari, o prezență solidă în acest mediu este esențială. Pe lângă site, în care se regăsesc informațiile esențiale, tehnice și practice despre ofertă, social media este, pe lângă un spațiu dinamic de prezentare, unul de interacțiune între oferta imobiliară și cererea. […]

iunie 9, 2020
Facebook testează o nouă opțiune pentru social media marketing: e-mail marketingul

Facebook vrea să integreze o nouă funcție în arsenalul deja destul de stufos disponibil a fi utilizat în voie în construirea de strategii de social media marketing. Această nouă funcție nu le este străină specialiștilor în marketing și comunicare digitală, dar surprinde integrarea ei printre opțiunile de administrare a paginilor de Facebook. Opțiunea este încă […]

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro | Servicii SEO by SeoElite.ro