Blog


de la lume adunate si-napoi la lume date
selfie

Promovarea turismului „Made in Australia”

Selfie-urile au devenit mai puternice decât ne-am fi putut imagina vreodată, iar australienii s-au prins că pot face și bani din această pasiune descoperită a oamenilor de a-și face autoportete cu telefonul mobil. Așa că, serviciul australian pentru turism, Tourism Australia vine cu cea mai tare invenție de la sefie stick încoace, Giga Selfie. Ce este Giga Selfie? Nu este nici mai mult, nici mai puțin decât un serviciu prin care oamenii își pot face poze singuri fără a mai fi nevoiți să treacă prin disconfortul și neplăcerile provocate de tentativele nereușite de încadrare sau de mânuirea selfie stick-ului. Bineînțeles este implicată și o aplicație pentru telefonul mobil care gestionează distribuția de fișiere între camera Giga Selfie și telefonul c [...]
servicii-copywriting

Nevoia de servicii de copywriting. De la conștientizare la acțiune

Atunci când vine vorba de prezența online, primul lucru care vine în minte este site-ul, apoi pagina de Facebook sau, de ce nu, invers. Indiferent de ordine, aceste două elemente sunt absolut nelipsite din kit-ul online al antreprenorului 2.0. După discuții, și negocieri cu firma de web design se ajunge, în cele din urmă la un design care convine. Clientul este mulțumit, site-ul este implementat, este pus online, dar, surpriză, nu are conținut. Practic, în această fază, fără conținut, site-ul este doar o unealtă foarte frumoasă pe care, indiferent pe ce parte ai întoarce-o nu poți să o folosești. Din punct de vedere tehnic are toate funcțiile de care ai nevoie, are poze de calitate, are o ergonomie perfectă iar combinațiile de culori dau un confort vizual care [...]
5

10 numere și mergem mai departe

Redacția medicală Trompette se poate lăuda cu finalizarea primelor 10 numere ale revistei medicale a Cenrului Medical Dr. Grigoraș din Timișoara, moment potrivit pentru a face o retrospectivă a aventurii prin cărările alambicate ale jurnalismului de brand. În cele 10 numere care au „văzut lumina tiparului” ne-am străduit să creștem permanent valoarea informativă a conținutului, astfel încât cititorul țintă, respectiv pacienții, partenerii și colaboratorii centrului să regăsească informații pertinente și relevante despre acțiunile specifice ale centrului, să cunoască medicii care, zi de zi se străduiesc să ofere servicii medicale calitative și eficiente pacienților. Am pornit de la un plan editorial structurat riguros în funcție de obiectivele strat [...]
blog

Content marketing: ce este și de ce ai avea nevoie de așa ceva?

Content marketingul sau, în traducere neaoșă marketingul prin conținut pare să fie punctul esențial al strategiilor de marketing, SEO și PR pe care companiile deschise către online ar trebui să-l adopte dacă vizează ca, în următoarele 11 luni și câteva zile să „ridice capul” și să se remarce în puzderia de oferte speciale, reduceri peste reduceri, avantje client peste avantaje client sau evenimente speciale ca Black Friday, Paște sau Crăciun. Un efort pentru definirea și implementarea unei strategii de conținut ar trebui să pornească de la un audit complet al conținutului produs și distribuit în online și nu numai, conținut care să ajungă în fața clienților potențiali pentru a-i atrage în „mrejele comerciale” ale cârligelor de vânzări enumera [...]
DSC_0144

How To Web 2014: am bifat, am ascultat, am învățat, ne-am actualizat

Timp de două zile la finalul săptămânii trecute, toată suflarea online din România și nu numai a fost la București, la una dintre cele mai mari conferințe pe teme pe antreprenoriat și afaceri online din această parte de lume. Antreprenori cu experiență și rezultate, „geeks” cu idei geniale de produse și servicii, specialiști în marketing și comunicare, dezvoltatori web, au venit să învețe, să ia pulsul internetului, să discute și, de ce nu, să pună bazele unor noi colaborări. Cum latura de marketing și comunicare online promitea lucruri interesante, am făcut bagajele și am luat drumul Capitalei. Așteptările de la How To Web au fost ca de la orice alt eveniment business: o cafea bună, niște strângeri de mână prietenoase, câteva discuții mai mult [...]
comunicate de presa

Comunicatul de presă nu moare, nu se predă, ci continuă să lupte

Unealtă indispensabilă de comunicare cel puțin în ultimii peste 100 de ani de la inventarea lui, comunicatul de presă a fost, este și rămâne indispensabil. Totuși și-a mai pierdut din caracterul de comunicare oficială, din „farmecul” ascuns al limbajului de lemn utilizat de iscusiții comunicatori ai vremurilor trecute. Treptat, a primit o calitate mai degrabă comercială decât una oficială, distribuția comunicatelor de presă devenind mai mult o acțiune de publicitate decât una de relații publice. Indiferent de utilizare, comunicatul de presă s-a arătat flexibil și deschis la schimbările impuse de tendințele vremurilor. Nu a protestat atunci când a devenit un advertorial mai mult sau mai puțin pretențios pentru un produs sau serviciu mai mult mai puțin ba [...]
armura

Un proiect interesant, ca o zi de vacanță

Proiectele interesante apar de unde nici nu te aștepți. Așa am pățit într-o săptămână foarte încărcată de iunie care părea că ne va ține în birou, în spatele monitoarelor, chiar și sâmbăta. Când rutina își lua tributul, un mail neașteptat, avea să ne transforme cu totul planurile săptămânale. Ce s-a întâmplat? Ei bine, colegii de la Dow Media ne-au contactat pentru a lucra împreună la un proiect interesant. Era vorba de realizarea părții de copywriting pentru un site de prezentare și de vânzare a unor oferte imobiliare inedite, case de vacanță renovate tradițional, într-un loc liniștit înconjurat de natură, un peisaj idilic în care te poți rupe de tot ceea ce înseamnă viață urbană agitată cu intersecții aglomerate, claxoane, înjură [...]
intrebare

PR-ul digital, “moft” sau necesitate?

Poate este cea mai frecventă problemă pe care și-o pune un client potențial de servicii de PR. Principalul motiv este percepția asupra acestor servicii care le pune în categoria „mofturilor” corporațiilor cu bugete de marketing mari care trebuiesc cheltuite într-un fel sau altul și ce mod mai bun poate exista decât investiția în acțiuni creative care să sporească brand awearness-ul și să „distreze” puțin publicul companiei, fără a avea un scop material, tangibil, foarte bine determinat. Acesta este raționamentul pe care l-am identificat la câțiva dintre clienții noștri, fapt pentru care a fost nevoie de o muncă asiduă de convingere, de argumente logice și nu în ultimul rând de cifre concrete în ceea ce privește costurile. Până la urmă, în majo [...]
blog

Greșeli frecvente în redactarea unui comunicat de presă

Majoritatea companiilor mici și mijlocii din țara noastră nu și-au format încă o cultură a comunicării, de aceea, factorii de decizie au rețineri în momentul în care vine vorba de redactarea unui comunicat de presă sau implementarea unei campanii de comunicare folosind acest instrument. Totuși, începe să se vadă un progres, o acceptare din ce în ce mai largă a acestui tip de instrument. In această fază incipientă este folosit doar pentru optimizarea pentru motoarele de căutare și omite adevăratul destinatar al acestui mesaj, publicul, oameni în „carne și oase”, clienți potențiali ai produselor și serviciilor promovate pentru motoarele de căutare. Abordarea nu este neapărat una ineficientă, pentru că duce, la un moment dat, la rezultate bune din punct [...]
Untitled-2

Google forțează îmbunătățirea calității conținutului

Se pare că Google „schimbă foaia” în ceea ce privește strategiile de link-uri pe care le acceptă ca relevante. Într-o nouă formă a regulilor pentru webmasteri, la care și toți specialiștii în marketing și PR online ar trebui să ia aminte, deoarece afectează modul în care au sunt abordate strategiile de marketing prin comunicate de presă și articole. Conform noilor reguli, vor fi penalizate atât de prețioasele link-uri pe cuvinte cheie vor fi penalizate. Se pare că una dintre regulile după care se ghidau majoritatea strategiilor de promovare online, adică volum mare de articole și comunicate de presă reformulate, cu link-uri din abundență nu mai reprezintă „cheia succesului” pentru creșterea relevanței unui site. Google nu mai măsoară relevanța unui [...]